Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اطلاعات جدیدی از ردمی 13 فایوجی و پوکو M7 فایوجی فاش شد

اطلاعات جدیدی از ردمی 13 فایوجی و پوکو M7 فایوجی فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وبسایت Android Headlines به‌تازگی به این احتمال اشاره کرده است که ردمی 13 فایوجی، جانشین گوشی خوش‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه‌ی ردمی 12 فایوجی، “عرضه‌ی جهانی” را تجربه نخواهد کرد. بر اساس این گزارش جدید، شیائومی در حال حاضر روی گوشی ردمی 13 فایوجی با کد «N19» و نام رمزی «Breeze» کار می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 4 نسل 2 مجهز باشد. اگرچه گزارش جدید به عدم عرضه‌ی جهان این گوشی اشاره می‌کند، اما می‌توان این انتظار را داشت که ردمی 13 فایوجی علاوه‌ بر چین، به بازار هند نیز راه یابد. البته انتظار می‌رود این گوشی با نامی دیگر، به‌صورت ری‌برندشده روانه بازارهای جهانی شود.

شماره‌مدل‌های مرتبط با ردمی ۱۳ فایوجی (2406ERN9CI ،2406ERN9CC و 24066PC95I) شواهدی هستند که ادعاهای اخیر را تأیید می‌کنند و به بازارهایی که این گوشی در آن‌ها عرضه خواهد شد، اشاره دارند. «RN» در شماره‌مدل‌های موردبحث نشانگر برند ردمی می‌باشد، در حالی که «PC» حاکی از برند پوکو است. علاوه‌ بر این، شماره‌مدل «2406ERN9CI» با پسوند «I» مربوط به نسخه‌ی هندی است، در حالی که شماره‌مدل «2406ERN9CC» با پسوند «C» به نسخه‌ی چینی ربط دارد.

با توجه به رؤیت شدن «PC» در شماره‌مدل این گوشی، گمانه‌زنی‌ها به احتمال فروش ردمی ۱۳ فایوجی در هند با برند پوکو و احتمالاً با نام «پوکو M7 فایوجی» اشاره می‌کنند. اگرچه جزئیات دقیقی درباره‌ی این گوشی در دسترس قرار ندارد، اما شایعه شده است که ردمی ۱۳ فایوجی ابتدا به بازار چین خواهد رسید و بعد روانه‌ی بازار هند می‌شود.

افزون‌ بر این‌، جدیدترین رابط کاربری شیائومی یا همان HyperOS نیز به‌طور پیش‌فرض مبتنی‌ بر اندروید 14 و با شماره‌ی بیلد OS1.0.1.0.UNWCNXM خواهد بود. خارج از مواردی که ذکر شد، در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره‌ی ردمی ۱۳ فایوجی یا پوکو M7 فایوجی در دسترس نیست و باید منتظر گزارشات دیگری باقی ماند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی جدید شارپ گواهینامه FCC را با باتری 7240 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>