Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پوکو C61 با اندروید 14 و قیمت ارزان معرفی شد

پوکو C61 با اندروید 14 و برچسب قیمتی 90 دلاری رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی پوکو C61، جدیدترین عضو سری اقتصادی C از برند پوکو است که طراحی و مشخصاتی شبیه به گوشی جدید ردمی A3 دارد. برای آشنایی با این مشخصات و اطلاع از ویژگی‌های کلی پوکو C61، با اِروتِک همراه باشید.

این گوشی همانند ردمی A3 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۱ اینچی LCD با رزولوشن +HD و ناچ قطره‌ای با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. پنل پشتی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی پوکو نیز از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی آن، یک لنز کمکی که هنوز مشخصات آن اعلام نشده است و یک فلاش LED میزبانی می‌کند.

پوکو C61 به تراشه‌ی هلیو G36 مدیاتک مجهز است و در کانفیگ‌های ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه با اسلات کارت حافظه‌ی microSD روانه‌ی بازار می‌شود.

گوشی جدید پوکو به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی است. از سایر ویژگی‌های پوکو C61 باید به بهره‌مندی آن از حسگر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

گوشی پوکو C61 با اندروید 14 و قیمت ارزان معرفی شد

گوشی ارزان‌قیمت پوکو C61 در رنگ‌بندی‌های مشکی، آبی و سبز در دسترس قرار می‌گیرد و مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۷٬۴۹۹ روپیه (حدود ۹۰ دلار) به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۸٬۴۹۹ روپیه (حدود ۱۰۲ دلار) قیمت دارد.

همچنین مطالعه کنید
رویت ردمی 10A شیائومی در گیک‌بنج و دریافت گواهینامه FCC

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>