Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ردمی 13R فایوجی با مشخصاتی آشنا رونمایی شد!

ردمی 13R فایوجی با مشخصاتی آشنا و طراحی متفاوت جزیره دوربین رونمایی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته شیائومی از گوشی ردمی 13R فایوجی در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه در واقع نسخه ری‌برند شده ردمی 13C فایوجی است که چند روز پیش رونمایی شد. ردمی 13R 5G از “یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.74 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی” بهره می‌برد.

این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس کمپانی مدیاتک مجهز می‌باشد و تنها در یک پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است، سینی سیم‌کارت این گوشی قادر است دو سیم‌کارت 5G و یک کارت میکرو اس‌دی (microSD) را در خود جای دهد و به این ترتیب کاربران می‌توانند از دو سیم کارت 5G به صورت همزمان بهره ببرند.

بدون شک تنها تفاوت ردمی 13R 5G و ردمی 13C 5G در طراحی جزیره دوربین آشکار می‌شود. جایی که ردمی 13C 5G فاقد یک جزیره دوربین واحد است، اما ردمی 13R 5G از یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل افقی بهره می‌برد. ردمی 13R فایوجی به سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی فوق‌واضح (مبتنی بر هوش مصنوعی) مجهز می‌باشد.

ردمی 13R فایوجی با مشخصاتی آشنا رونمایی شد!

به ادعا شیائومی، این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 18 واتی بهره می‌برد، اما در جعبه محصول تنها یک آداپتور 10 واتی گنجانده شده است!

همچنین مطالعه کنید
تیزرهای رسمی گوشی های سری ریلمی نارزو 60 منتشر شد

ردمی 13R فایوجی با مشخصاتی آشنا رونمایی شد!

ردمی 13R فایوجی در همان گزینه‌های رنگی ردمی 13C فایوجی (نقره‌ای-یاسی، سبز نعنایی، مشکی) و با قیمت 999 یوان (140 دلار) به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>