Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ برگزاری رویداد جدید PC Gaming Show اعلام شد؛ حضور بیش از 50 بازی!

تاریخ برگزاری رویداد جدید PC Gaming Show اعلام شد؛ تایید حضور بیش از 50 بازی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کم‌کم به آن برهه از سال که مخصوص رونمایی از بازی‌های جدید و انتشار تریلرهای هیجان‌انگیز از بازی‌های موردانتظار است نزدیک می‌شویم و تاریخ برگزاری یکی دیگر از رویدادهای دنیای بازی‌های ویدیویی به‌تازگی مشخص شده است.

سایت پی‌سی گیمر (PC Gamer) به‌صورت رسمی اعلام کرد که رویداد PC Gaming Show خود در سال ۲۰۲۴ را برای دهمین سال متوالی برگزار خواهد کرد. به این ترتیب، رویداد جدید پی‌سی گیمر در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) و رأس ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود. اگرچه در حال حاضر درباره‌ی مدت زمان این مراسم اطلاعی نداریم، اما حضور بیش از ۵۰ بازی در رویداد جدید پی‌سی گیمینگ شو تأیید شده است. پی‌سی گیمر وعده می‌دهد که رونمایی‌های جدید، تریلرهای تازه و مصاحبه‌های اختصاصی با توسعه‌‎دهندگان بازی‌ها اکثر زمان رویداد PC Gaming Show را به خود اختصاص خواهند داد. شایان ذکر است که این نمایش در چندین پلتفرم مختلف مانند توییچ، یوتیوب، استیم و توییتر استریم خواهد شد.

رویداد مذکور تنها رخداد بزرگ ماه‌های آینده نخواهد بود و از رویداد موردانتظار Xbox Games Showcase مایکروسافت گرفته تا سامر گیم فست (Summer Game Fest) و رویداد یوبیسافت فوروارد (Ubisoft Forward)، رویدادهای متعدد دنیای بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۴ نیز به‌قوت همیشگی خود ادامه خواهند یافت. در همین حال، شایعات اخیر به احتمال برگزاری رویداد مخصوص پلی استیشن توسط سونی در ماه مِه نیز اشاره کرده‌اند و باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه حد صحت دارند.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
تصاویر زیبای جدیدی از بازی وارهمر 40K: اسپیس مارین 2 منتشر شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>