Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کمپانی Caviar از نسخه های لاکچری جدید سری پرو آیفون 15 رونمایی کرد

کمپانی Caviar از نسخه های لاکچری جدید سری پرو آیفون 15 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت Caviar (تولید کننده کالا‌های لوکس در امارات متحده عربی) همواره به دلیل طراحی‌های خاص خود روی دستگاه‌های هوشمند لوکس (مانند گوشی‌های آیفون، ساعت‌های هوشمند اپل واچ و ..) در میان علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی جایگاه خاصی دارد. حالا این شرکت از طراحی جدیدی برای سری پرو آیفون 15 (گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس) رونمایی کرده است. این کلکسیون جدید با عنوان “Versus” از اساطیر اسکاندیناویایی نورس (Norse) الهام گرفته و ویژگی‌های جذاب صلابت، شکوه و پویایی را به نمایش می‌گذارد.

بدون شک، برجسته‌ترین عضو این کلکسیون، گوشی آیفون 15 پرو مکس با طراحی “وایکینگ” است. این نسخه که 9000 دلار قیمت دارد، از طراحی متمایزی بهره می‌برد و در قاب پشتی گوشی یک قطعه از نوک تیر کمانی باستانی متعلق به دوره وایکینگ‌ها که قدمت آن به 850 تا 1000 پس از میلاد باز می‌گردد، به چشم می‌خورد. شاسی این نسخه از جنس کربن فورج است و رنگی شبیه به رنگ خودروهای اسپورت لامبورگینی دارد. از سوی دیگر، Caviar تلاش کرده است با استفاده از فریم‌های طلایی 24 عیار و یک طراحی مشبک، تصویری مشابه کلاه خود وایکینگ‌ها ایجاد کند و لوکس بودن آیفون 15 پرو مکس را دوچندان نماید.

در کلکسیون Versus، سه طراحی منحصر‌به‌فرد و خیره‌کننده دیگر با عنوان‌های “Windstorm/طوفان”، “Verdant/سر سبز” و “Nord/نورد” برای سری پرو گوشی آیفون 15 نیز جای داده شده است. در این مدل‌ها از 4 شاسی با رنگ‌هایی متنوع بهره گرفته شده است که جزئیات هر یک به شرح زیر است:

  • مدل Nord با رنگ شاسی آبی
  • مدل Verdant با رنگ شاسی سبز
  • مدل Windstorm با رنگ شاسی مشکی
  • مدل Viking با رنگ شاسی خاکستری
همچنین مطالعه کنید
تصاویر رسمی گلکسی A55 و A35 سامسونگ فاش شدند

در حالیکه اپل از عرضه سری پرو گوشی‌های آیفون 15 در رنگ‌های روشن اجتناب کرده است، اما Caviar با ارائه این گزینه‌های رنگی متنوع بر قدرت انتخاب کاربران می‌افزاید و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا مطابق “تمایلات، شخصیت و ذائقه” خود، آیفون 15 پرو لوکس منحصر‌به‌فرد خود را برگزینند.

Caviar مشابه با تمامی کلکسیون‌های خود، در این کلکسیون نیز برای زیبایی‌بخشی هر چه بیشتر به محصولات خود و افزایش استحکام آن‌ها از اقلام درجه یکی مانند “طلای 24 عیار و تیتانیوم” بسیار با دوام استفاده کرده است. علاوه بر این، کامپوزیت‌‌های کربنی فورج شده در گزینه‌های رنگی “سبز تیره، آبی و خاکستری” بر زیبایی بیشتر این سری افزوده و طراحی شیک گوشی‌ها را تکمیل می‌کنند.

این کلکسیون طیف وسیعی از مدل‌ها را با گزینه‌های قیمتی متفاوتی ارائه می‌دهد. قیمت کلکسیون “Versus” شرکت Caviar با آیفون 15 پرو مدل “Windstorm” با قیمت 6860 دلاری شروع می‌شود و به آیفون 15 پرو مکس مدل “Viking” با قیمت 9000 دلار پایان می‌یابد. مدل‌های Verdant و Nord نیز از قیمت مشابهی با مدل Windstorm بهره می‌برند.

لازم به ذکر است، هر یک از این مدل‌ها تنها در نسخه‌هایی محدود به بازار عرضه خواهند شد و شرکت Caviar تنها 17 دستگاه برای مدل Viking و 99 دستگاه برای هر یک از مدل‌های Verdant ،Nord و Windstorm طراحی کرده است. علاوه بر این، این شرکت در ماه گذشته نیز از کلکسیون UFO (با طراحی فضایی از اشیاء ناشناس پرنده) برای سری پرو آیفون 15 رونمایی کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>