Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد احتمالاً به جای پیکسل فولد 2 عرضه می‌شود

گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد احتمالاً به جای پیکسل فولد 2 عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این‌طور که به نظر می‌رسد، گوگل قصد دارد تا نظرات کاربران درباره‌ی گوشی‌های تاشو خود را برگرداند و توجهات بیشتری را به سمت این نوع گوشی‌ها جلب کند. انتظار می‌رفت که نسل جدید گوشی‌های تاشو گوگل از خانواده‌ی پیکسل فولد با نام «پیکسل فولد 2» راهی بازار شوند. با این حال، یکی از گزارشات جدید به احتمال تغییر یافتن نام این گوشی به «پیکسل 9 پرو فولد» اشاره کرده است.

علاوه‌ بر این، گوشی تاشو جدید گوگل ممکن است به‌جای پیروی از مدل قبلی خود و رونمایی شدن در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل (Google I/O)، در رویداد سالانه‌ی سخت‌افزاری این کمپانی در ماه اکتبر معرفی شود. به این ترتیب، گوگل در ماه اکتبر احتمالاً به‌جای دو گوشی هوشمند جدید، از چهار گوشی رونمایی خواهد کرد؛ پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد گوشی‌هایی هستند که باید انتظار رونمایی از آن‌ها در این رویداد را داشته باشیم. پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL تا حد زیادی جانشین پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو به حساب می‌آیند. این در حالی است که طبق گزارشات قبلی، گوشی پیکسل 9 پرو اندازه‌ی کوچک‌تری از نسل قبلی خود خواهد داشت و شبیه به پیکسل 9 خواهد بود اما مشخصات ارتقایافته‌ای که از مدل‌های پرو انتظار می‌رود را ارائه خواهد کرد. همچنین می‌توان انتظار داشت که تمامی گوشی‌های مذکور به تراشه‌ی تنسور G4 مجهز باشند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی وان پلاس ایس 3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

این‌طور که گزارشات جدید نشان می‌دهند، تغییر نام پیکسل فولد 2 به پیکسل 9 پرو فولد به‌تازگی توسط گوگل صورت گرفته است اما همچنان این احتمال وجود دارد که تصمیم گوگل تا قبل از رونمایی رسمی تغییر پیدا کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>