Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پیکسل فولد 2

پیکسل فولد 2 گوگل ممکن است با چیپست تنسور G4 در ماه اکتبر معرفی شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی است که شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد به جای تراشه تنسور G3 از تسنور G4 در نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود استفاده کند. از آنجایی که امسال پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو نیز به تنسور G4 مجهز می‌شوند، ممکن شاهد معرفی همزمان پیکسل فولد 2 با دو پرچمدار گوگل باشیم.

گوشی پیکسل فولد 2

پیکسل فولد اصلی سال گذشته در مراسم I/O گوگل معرفی شد، کنفرانسی که هر ساله در ماه مِی برگزار می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار می‌رفت که نسخه جدیدتر آن را نیز در ماه مِی امسال ببینیم، با این حال به‌نظر می‌رسد که اینطور نباشد.

از نظر عملکرد، چیپست‌های تنسور گوگل هرگز رکوردشکنی نکرده‌اند. بنابراین اینکه چند ماهی منتظر یک تراشه بهتر بمانیم، چندان ایده بدی به نظر نمی‌رسد! علاوه بر آن، ظاهراً گوگل در حال آزمایش پیکسل فولد با 16 گیگ رم است، عددی که تاکنون روی هیچکدام از محصولات گوگل دیده نشده است. همچنین شایعات حاکی از آنند که این گوشی به حافظه UFS 4.0 که یک پله بالاتر از حافظه UFS 3.1 در پیکسل فولد قبلی است مجهز می‌باشد.

پیش از این شایعات زیادی در مورد دو گوشی پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو منتشر شده بود، اما تاکنون چیزی در مورد پیکسل فولد 2 نشنیده بودیم. این به خودی‌خود ممکن است تأییدی غیر مستقیم بر شایعات امروز باشد.

همچنین مطالعه کنید
گوگل از دومین گوشی تاشو خود منصرف شد و فقط به تولید پیکسل فولد اکتفا کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>