Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر و قاب محافظ پیکسل 9 پرو به بیرون درز کرد

تصاویر رندر و قاب محافظ پیکسل 9 پرو به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل معمولاً هر سال در طی یک رویداد بزرگ در ماه اکتبر، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری پیکسل خود رونمایی می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی پس از موفقیت چشمگیر گوشی‌های سری پیکسل 8 خود، در حال حاضر بر روی طراحی، توسعه و ساخت نسخه‌های “سری پیکسل 9” تمرکز کرده است. به تازگی نیز تصاویر رندر مبتنی بر CAD گوشی پیکسل 9 پرو به همراه تصاویری از قاب‌های محافظ سازگار با این دستگاه اخیراً در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

در نگاه اول به نظر می‌رسد گوگل در طراحی گوشی پیکسل 9 پرو از قاب “آلومینیومی” استفاده کرده، اما با توجه به تغییر روند دو رقیب اصلی این کمپانی (یعنی اپل و سامسونگ) در به‌کارگیری از قاب‌هایی از جنس “آلیاژ تیتانیوم” در گوشی‌های پرچم‌دار خود (آیفون 15 پرو مکس/گلکسی S24 اولترا) اتخاذ رویکردی مشابه از سمت گوگل، چندان دور از انتظار نیست.

علاوه بر این، تصاویر رندر از جابه‌جایی محل قرارگیری سینی سیم‌کارت از “حاشیه کناری سمت چپ” به “ناحیه چپ حاشیه بالایی” و تعبیه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور (روشن و خاموش کردن) در “حاشیه کناری سمت راست” دستگاه حکایت دارند.

با استناد به تصاویر فاش شده، پیش‌بینی می‌شود گوشی پیکسل 9 پرو ابعادی در حدود “162.7 در 76.6 در 8.5 میلی‌متری” داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از یک صفحه نمایش اولد تخت 6.5 اینچی (که در واقع کمی کوچک‌تر از صفحه نمایش 6.7 اینچی پیکسل 8 پرو است) استفاده کند. با این حال، از آنجایی که تغییرات قابل توجهی در ابعاد گوشی صورت نگرفته، به‌نظر می‌رسد این دستگاه (نسبت به مدل پیش از خود) حاشیه‌های کناری ضخیم‌تری نیز داشته باشد. علاوه بر این، ظاهراً گوگل در طراحی در پیکسل 9 پرو از رویکرد جدید سامسونگ و اپل برای طراحی حاشیه‌های کناری تخت الهام گرفته و تصمیم گرفته است تا “راحتی” حاشیه‌های کناری منحنی را با “زیبایی” حاشیه‌های کناری تخت جایگزین کند.

همچنین مطالعه کنید
چگونه از گوشی آیفون خود در برابر ویروس Gold Pickaxe محافظت کنیم؟

با حرکت به سمت قاب پشتی، به نظر می‌رسد که گوگل همچنان قصد دارد رویکرد سه ساله خود در طراحی جزیره دوربین افقی را حفظ کند. با این حال، تصاویر رندر پیکسل 9 پرو از طراحی متمایز جزیره دوربین حکایت دارند و ظاهراً گوگل سرانجام خط مشی “طراحی جزیره دوربین به صورت سرتاسری” را کنار گذاشته است. در این تصاویر، جزیره دوربین در حالت افقی و به صورت قرصی شکل طراحی شده است و سه لنز دوربین با “چینش افقی و در کنار یک‌دیگر” و یک سنسور و یک فلاش LED با “چینش عمودی و در سطحی بالاتر/پایین‌تر از یک‌دیگر” به چشم می‌خورد. در پی اتخاذ این رویکرد متمایز، به نظر می‌رسد گوگل با طراحی کاملاً هموار قاب پشتی خداحافظی کرده و می‌توان انتظار داشت که در نواحی اطراف “جزیره دوربین” ضخامت این دستگاه از 8.5 میلی‌متر با افزایش 50 درصدی، به 12 میلی‌متر برسد.

تصاویر رندر و قاب محافظ پیکسل 9 پرو به بیرون درز کرد

در نهایت پیش‌بینی می‌شود پیکسل 9 پرو به “تراشه تنسور G4” با هسته‌های پردازنده مشتق‌شده از تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ و یک “پردازنده گرافیکی” طراحی‌شده توسط گوگل مجهز شود.

قاب محافظ پیکسل 9 پرو

روز گذشته، علاوه بر نشت تصاویر رندر مبتنی بر CAD، تصاویری از قاب‌های محافظ طراحی شده برای گوشی پیکسل 9 پرو نیز به بیرون درز کرد. این تصاویر، قاب‌های محافظ شفاف از جنس “نانو آنتی‌اکسیدانت” با حاشیه‌های کناری در رنگ‌های “آبی، نارنجی، سبز و مشکی” و حاشیه اطراف جزیره دوربین به رنگ “مشکی” را به تصویر می‌کشند.

منبع: Gsmarena | Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>