Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه بامبلبی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس با طراحی منحصر به فرد رونمایی شد

نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی نوبیا (Nubia/ زیرمجموعه کمپانی ZTE) روز گذشته از نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس رونمایی کرد. این دستگاه که طراحی آن از شخصیت یک ترانسفورماتور محبوب به نام بامبلبی (Bumblebee) الهام گرفته شده است، در واقع همان گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس با ظاهری منحصر به فرد و شخصی‌سازی‌شده است! در این مطلب از اِروتِک به شرح کوتاهی از طراحی ظاهری، مشخصات کلیدی و برچسب قیمتی این نسخه ویژه خواهیم پرداخت.

طراحی نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس

در نگاه اول پالت رنگی شاداب و جذاب متشکل از دو رنگ اصلی به‌کارگرفته‌شده در طراحی ترانسفورماتور بامبلبی، یعنی “زرد” و “مشکی”، و بافت ترکیبی “فلز” و “فیبر کربن” این نسخه توجه بیننده را به خود جلب می‌کند. با نگاهی دقیق‌تر به قاب پشتی نسخه بامبلبی، آرم تجاری “Autotos” و نام “Bumblebee” حک‌شده بر روی قاب به چشم می‌خورد.

ظاهر جعبه بسته‌بندی این گوشی نیز کاملاً سفارشی‌سازی شده است و بر روی جعبه پیام‌های پنهانی (ایستر اگ/ Easter Egg) نظیر کدهای “.N.B.E.2” و “B-127” و طرحی از یک زنبور مشاهده می‌شود. نوبیا در داخل جعبه این محصول نیز اقلام جانبی زیر را تعبیه کرده است:

  • یک سیستم خنک‌کننده بیرونی مغناطیسی زرد رنگ 4 پرو
  • یک شارژر نیترید گالیوم (GaN) با قدرت 165 واتی
  • یک سوزن سیم‌کارت با سری مثلثی‌شکل
  • یک کابل داده USB-C به رنگ مشکی و زرد
  • یک نشان (پیکسل سنجاقی) بامبلبی
  • قاب محافظ مغناطیسی eSports به رنگ طوسی

مشخصات کلیدی نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس

نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس (مشابه نسخه غیر ترانسفورماتور) دارای یک صفحه نمایش اولد 6.8 اینچی Q9 پلاس (توسعه‌یافته‌شده توسط کمپانی BOE) با “رزولوشن 1.5K، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1600 نیتی” است. لازم به ذکر است، صفحه نمایش این دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را نیز در دل خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
افشای تصاویری جدید از گلکسی S22 و +S22 سامسونگ؛ نمایشگرهایی عریض‌تر با حاشیه کمتر!

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز بوده و از رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است نسخه Bumblebee نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس عملکرد خود را از طریق یک رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده مطابق با استاندارد تم‌های مرتبط با ترانسفورماتورها (خصوصاً بامبلبی) به نمایش می‌گذارد.

<p>نسخه بامبلبی گوشی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس با طراحی منحصر به فرد رونمایی شد

قاب پشتی این گوشی نیز یک “سنسور اصلی ایزوسل GN5 با وضوح 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک سنسور فوق‌عریض (اولترا واید) ایزوسل JN1 با وضوح 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو (سنسور آمنی ویژن GC02M1) با وضوح 2 مگاپیکسلی” را در خود جای داده است.

نسخه Bumblebee نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس به یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع سیمی با سرعت 165 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه نیز مشابه سایر گوشی‌های گیمینگ، دارای دکمه‌های شانه‌ای اختصاصی (برای کنترل بهتر بازی) و بلندگوهای استریو دوگانه است. علاوه بر این جک هدفون 3.5 میلی‌متری تعبیه‌شده بر روی این دستگاه امکان اتصال ایربادهای سیمی (به منظور کاهش تاخیر صدای در حال پخش) را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی آن از اتصال به شبکه‌های “WiFi 7 و بلوتوث 5.3” اشاره داشت.

در نهایت، پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” نسخه بامبلبی با برچسب قیمتی 899 دلاری به بازار چین عرضه خواهد شد. این در حالی است که این کمپانی تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با عرضه یا عدم عرضه این نسخه در سطح بین‌المللی را ارائه نکرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>