Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات چشمگیر iQOO نئو 10 پرو فاش شد

مشخصات چشمگیر iQOO نئو 10 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی iQOO زیربرند ویوو، دسامبر گذشته از گوشی نئو 9 و در فوریه سال جاری میلادی از نئو 9 پرو رونمایی کرد. اما ظاهراً این کمپانی در حال حاضر بر روی سری نئو 10 کار می‌کند. امروز نیز یک شایعه جدید از یک منبع معمولاً قابل‌اعتماد در چین منتشر شده که ادعا می‌کند مدل برتر سری نئو iQOO که هنوز مشخص نیست نام آن نئو 10 پرو است یا خیر، با برخی از مشخصات بسیار خوب و قابل‌توجه عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات Digital Chat Station، یک دستگاه مرموز “از یک برند خاص” با این مشخصات عرضه می‌‌شود. باتوجه به افشاگری این منبع، این گوشی جدید سری نئو به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای صفحه‌نمایش تخت 144 هرتزی LTPO اولد با وضوح “1.5K” با سوسو زدن کم (احتمالاً با پشتیبانی از قابلیت مدولاسیون پهنای پالس (PWM) با فرکانس بالا)، قاب پلاستیکی و پشتی شیشه‌ای یا چرمی گیاهی و ترکیب دورنگ است.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین اصلی با سنسور بزرگ 50 مگاپیکسلی (با یک دوربین بدون جزئیات اضافی)، یک موتور لرزش محور X و یک “باتری بزرگ” با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود. این جزییات قطعاً جذاب به‌نظر می‌رسند و می‌تواند متعلق به یک دستگاه از نوع “قاتل پرچمدار” باشد که باید در چند ماه آینده منتظر آن بود.

همچنین مطالعه کنید
رندرهای آیفون 14 پرو اپل، از بازطراحی صفحه نمایش پانچ‌ هول خبر می‌دهند!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>