Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رسمی گلکسی A55 و A35 سامسونگ فاش شدند

تصاویر رسمی گلکسی A55 و A35 سامسونگ فاش شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رویداد رونمایی از دو گوشی گلکسی A55 و گلکسی A35 برای تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) برنامه‌ریزی شده است و اگرچه قبلاً رندرها و تصاویر واقعی هر دو گوشی لو رفته بود اما افشاگر مطرح، «Evan Blass» به‌تازگی تصاویر رسمی جدیدی از این محصولات میان‌رده را قبل از رونمایی سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

هر دو گوشی گلکسی A55 و گلکسی A35 ظاهر بسیار مشابهی به یکدیگر دارند و یادآور گوشی‌های نسل قبلی خود هستند. با این حال، برآمدگی‌ «Key Island» در بخش دکمه‌های پاور و تنظیم صدای این گوشی‌ها همراه با بهره‌مندی گلکسی A35 از حفره‌پانچ به‌جای ناچ، این دو گوشی را نسبت به نسل قبلی متمایز کرده است.

خوشبختانه در میان تصاویر فاش‌شده می‌توان دوربین‌های این دو گوشی را نیز با یکدیگر مقایسه کرد. دوربین اصلی گلکسی A55 و گلکسی A35 در مرکز قرار گرفته است و ماژول ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم پایین دوربین اصلی مشاهده می‌شود. با این وجود، گلکسی از دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، در حالی که گوشی A35 یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

انرژی هر دو گوشی توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌شود و از این نظر تفاوتی با نسل‌های قبلی (گلکسی A54 و A34) به چشم نمی‌خورد.

در رابطه با صفحه‌نمایش‌های این دو گوشی نیز باید گفت که نمایشگر گلکسی A55 کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود اما همچنان از گلکسی A35 کوچک‌تر است. به بیان دقیق‌تر، گوشی گلکسی A55 صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی دارد و گوشی گلکسی A35 از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد. پنل صفحه‌نمایش هر دو گوشی نیز امولد و با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

در این تصاویر فاش‌شده، نگاه جدیدی به رنگ‌بندی‌های هر دو گوشی نیز به‌دست آوردیم اما از آن‌جایی که گلکسی A55 و گلکسی A35 شباهت زیادی به یکدیگر دارند، نمی‌توان کاملاً مطمئن بود که کدام گروه از عکس‌ها به کدام گوشی متعلق است. با این حال، احتمالاً تصاویر زیر به‌دلیل ظاهر فلزی برجسته‌تری که دارند، تصاویر رسمی گلکسی A55 باشند.

این موضوع شاید حاکی از تفاوت جنس این دو مدل است اما هر دو گوشی گلکسی A54 و A34 از جنس بدنه‌ی پلاستیکی برخوردار بودند (اگرچه پنل پشتی گلکسی A54 شیشه‌ای بود و گلکسی A34 نیز پنل پشتی پلاستیکی داشت). یکی از گزارشاتی که اخیراً پیرامون گلکسی A55 منتشر شده نیز بر فلزی بودن بدنه‌ی آن تأکید داشته است.

شعبه‌ی هندی سامسونگ دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده از دو گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A55 و گلکسی A35 رونمایی خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی هوشمند آنر X7b با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>