Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پروژکتور گیمینگ و قابل حمل بنکیو X300G 4K روانه بازار شد

پروژکتور گیمینگ و قابل حمل بنکیو X300G 4K روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی بنکیو (BenQ) پروژکتور گیمینگ و قابل حمل خود با نام «X300G 4K» را راهی بازار کرد. برجسته‌ترین ویژگی این پروژکتور، قابل حمل بودن و امکان جابه‌جایی آن بوده و بنکیو با این محصول مشخصات قابل‌توجهی را ارائه داده است. برای آشنایی با ویژگی‌های جدیدترین پروژکتور گیمینگ بنکیو با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات پروژکتور بنکیو X300G 4K

پروژکتور گیمینگ بنکیو X300G 4K از یک طراحی کوچک مربعی‌شکل بهره می‌برد و به همین خاطر می‌توان این پروژکتور را به‌راحتی در هر مکانی، حتی در فضاهای تنگ و بسته، قرار داد. پروژکتور گیمینگ بنکیو ۳ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۲۱۲ در ۱۸۰٫۹ در ۱۹۴٫۸ میلی‌متر است.

این پروژکتور می‌تواند تصاویر را تا حداکثر اندازه‌ی ۱۰۰ اینچی و با رزولوشن 4K UHD به نمایش درآورد و همچنین از نگاشت تون HDR و رنگ‌های سینمایی واضح پشتیبانی کند. چنین کیفیت رنگ بالایی به‌لطف منبع نور 3LED، دقت رنگ ۹۵ درصدی Rec709 و پوشش ۸۴ درصدی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 امکان‌پذیر شده است. پروژکتور بنکیو X300G 4K همچنین از فناوری DLP و روشنایی ۲٬۰۰۰ انسی‌لومنی بهره می‌برد.

بنکیو پروژکتور گیمینگ خود را به دو بلندگوی متقارن ۸ واتی با باس قدرتمند و تراشه‌ی Bongiovi DSP مجهز کرده است. این پروژکتور توان ارائه‌ی صدای سینماتیک فضایی و سه‌بعدی را نیز دارد و تجربه‌ی شنیداری فراگیری را در هر لحظه از بازی برای کاربران فراهم می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند Ranger XR1 با شارژدهی 8 روزه عرضه شد

پروژکتور X300G 4K از تصحیح کیستون سه‌بعدی فوری و فوکوس خودکار بلادرنگ بهره می‌گیرد و با حالت‌های تخصصی و ویژه‌ی بازی برای ژانرهای شوتر اول‌شخص، نقش‌آفرینی و SPG می‌تواند تجربه‌ی بهتری از گیم‌پلی این عناوین را ارائه دهد. از سایر ویژگی‎‌های جدیدترین پروژکتور بنکیو باید به تأخیر ورودی بسیار سریع ۴٫۱۶ میلی‌ثانیه‌ای آن و حالت‌های مخصوص بازی که کنسول‌ها را شناسایی کرده و تنظیمات قبلی را به یاد می‌آورند، اشاره کرد.

پروژکتور قابل حمل بنکیو به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید تی‌وی اجرا می‌شود و برنامه‌ی نتفلیکس از قبل بر روی آن نصب شده است. کاربران می‌توانند با یکی از برنامه‌های سازگار به استریم محتوای 4K بپردازند و از فناوری‌هایی نظیر دالبی دیجیتال پلاس، کروم‌کست و همچنین دستیار صوتی هوشمند گوگل بهره‌مند شوند. شایان ذکر است که امکان کنترل این پروژکتور با تنها یک جوی‌استیک نیز وجود دارد.

پروژکتور بنکیو X300G 4K دارای دو پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، بلوتوث ۵٫۰، گوگل کست (Google Cast) و قابلیت ایرپلی است. کاربران همچنین می‌توانند کنسول‌های خود را با استفاده از حالت «DP ALT» شارژ کنند. برچسب قیمتی ۱٬۵۲٬۴۹۰ روپیه (حدود ۱۸۰۰ دلار) برای این پروژکتور در نظر گرفته شده است و محصول جدید بنکیو از امروز (۱۷ اسفند) از طریق فروشگاه آمازون و خرده‌فروشان کشور هند به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>