Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر واقعی گلکسی A55 و C55 سامسونگ منتشر شد

تصاویر واقعی گلکسی A55 و C55 سامسونگ منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند هفته پیش بود که با ظاهر گوشی گلکسی A55 سامسونگ در رندرهای رسمی این گوشی آشنا شدیم. گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ ظاهری همانند سایر گوشی‌های هوشمند این برند دارد و از طراحی جزیره کلیدی (Key Island) که با گوشی‌های گلکسی A15 و A25 معرفی شد برخوردار است. در رابطه با جزیره کلید نیز باید گفت که این طراحی، در واقع قسمت برجسته‌ای بر روی بدنه‌ی گوشی است که از کلیدهای کناری (ولوم و پاور) میزبانی می‌کند. در تصاویر واقعی جدیدی که از گلکسی A55 و C55 سامسونگ توسط شبکه‌ی تجهیزات مخابراتی چین موسوم به TENAA به اشتراک گذاشته شده است نیز می‌توان چنین طراحی آشنایی را مشاهده کرد.

همان‌طور که تأییدیه‌ی NBTC تایلند به‌تازگی افشا کرده بود، شماره‌مدل گلکسی A55 سامسونگ «SM-A5560» است و این گوشی مدل مرتبط دیگری با شماره‌مدل «SM-C5560» نیز دارد که همان گوشی گلکسی C55 خواهد بود. این مدل ممکن است در نهایت با نام «گلکسی Y55» نیز روانه‌ی بازارها شود.

گوشی گلکسی A55 به‌تازگی در پایگاه داده‌ی بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) با پردازنده‌ی اگزینوس 1480 رؤیت شد و مشخص نیست که آیا از پردازنده‌ی گرافیکی AMD استفاده خواهد کرد یا خیر. این گوشی همچنین از ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسلات کارت حافظه‌ی microSD بهره‌مند خواهد بود.

به‌لطف TENAA، اطلاعات بیشتری درباره‌ی گلکسی C55 سامسونگ نیز به‌دست آورده‌ایم؛ این گوشی میان‌رده از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد (با رزولوشن +FHD)، دوربین‌های پشتی ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که گلکسی C55 نسبت به A55 چه تفاوت‌هایی خواهد داشت اما باید خاطرنشان کرد که گوشی گلکسی A54 سامسونگ دارای صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۶٫۴ اینچی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی (به‌جای ۸ مگاپیکسل) است.

همچنین مطالعه کنید
قیمت آیفون اس‌ای (SE) 2022 اپل، احتمالاً از 300 دلار شروع می‌شود

طبق آن‌چه که تاکنون از گوشی‌های جدید سامسونگ می‌دانیم، گلکسی C55 بیشتر از اینکه به A55 شباهت داشته باشد، به گوشی گلکسی A35 شبیه است که اتفاقاً به‌تازگی تصاویر واقعی آن نیز منتشر شده بود. کمپانی سامسونگ همچنان تاریخ رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی A55 و C55 و A35 خود را مشخص نکرده است و از زمان معرفی سایر گوشی‌های میان‌رده‌ی این کمپانی (مانند سری M) هم اطلاعی نداریم.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>