Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی گلکسی A55 سامسونگ به بیرون درز کرد

مشخصات گوشی گلکسی A55 سامسونگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اطلاعات بسیار اندکی در فضای مجازی درباره‌ی یکی از مورد انتظارترین محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ وجود دارد و دقیقاً به همین علت است که مشاهدات تازه‌ی GalaxyClub برای شایعاتی که به‌زودی پخش می‌شوند پایه‌ریزی خوبی انجام داد. چرا که اگر کمپانی سامسونگ طبق برنامه‌ی خود پیش برود، گوشی گلکسی A55 سامسونگ تا ماه مارس سال آینده میلادی (اسفند سال جاری شمسی) عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ گلکسی A55

برخی منابع به‌تازگی از اطلاعات جدیدی درباره‌ی پردازنده‌ی گوشی میان‌رده‌ی مورد انتظار سامسونگ و مشخصات دوربین اصلی‌اش پرده برداشتند. طبق چیزی که از این منابع گزارش می‌شود، کمپانی کره‌ای قصد دارد گوشی گلکسی A55 سامسونگ را با پردازنده‌ مدل S5E8845 همراه سازد که به عقیده‌ی ما همان تراشه‌ی معرفی‌نشده‌ی اگزینوس 1480 خواهد بود. دلیل چنین حدس و گمانی هم این موضوع است که پردازنده‌های اگزینوس 1380 و اگزینوس 1280 به ترتیب از شماره مدل S5E8835 و S5E8825 استفاده می‌کردند و شباهت واضحی میان این دو پردازنده و مدل پردازنده‌ی گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ می‌توان دید. هر دوی این پردازنده‌ها هم به ترتیب در رأس گوشی‌های سامسونگ گلکسی A54 و A53 قرار گرفته بودند.

نکته‌ی جالبی که درباره‌ی پردازنده‌ی مورد انتظار اگزینوس 1480 وجود دارد، احتمال ارائه‌ی پردازنده‌ی گرافیکی‌ آن از طرف کمپانی AMD است. شایعه‌ای که اوایل این ماه پخش شده بود خبر از این موضوع می‌داد که سامسونگ و AMD با یکدیگر به طور نزدیک مشغول همکاری برای تحویل پردازنده‌ی گرافیکی هستند تا توانایی ارائه‌ی عملکرد بهینه‌تر در پردازش تصاویر و وظایف مربوط به هوش مصنوعی را برای گوشی‌های جدید سامسونگ محقق سازند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تاکنون صحت این گزارشات تایید نشده و نمی‌دانیم تا چه حد این شایعه جدی است.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی احتمالاً نسخه 5G گوشی ردمی Note 11S را عرضه خواهد کرد

در پایان، منابعی که این اطلاعات را به بیرون منتشر کردند خبر از عدم تغییر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A55 نسبت به نسخه پیشین می‌دهند و علاقه‌مندان باید منتظر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشند که مشابه آن در پشت گوشی گلکسی A54 جای گرفته بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>