Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با لولای بهبودیافته رونمایی شد

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با لولای بهبودیافته رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در گذشته، ساخت تلفن‌های هوشمند تاشو، رویایی آینده‌نگرانه تلقی می‌شد، اما اکنون تولیدکنندگان به دنبال بهبود این محصولات هستند. چند سالی است که سامسونگ، گوشی‌های تاشو خود را تحت سری زد (Z) عرضه می‌کند و با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته خود، هر بار به ساخت یک گوشی ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود. به تازگی نیز سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 را در کنار دیگر تاشوی خود، یعنی گلکسی زد فلیپ 5، به جهانیان معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

به نظر می‌رسد سامسونگ با پیروی از درخواست‌های کاربران در جهت اعمال برخی از تغییرات، توانسته است تا گوشی تاشو گلکسی زد فولد 5 را به برترین گوشی تاشو حال حاضر این برند، تبدیل نماید. در حالی که، احتمال می‌رود تا گلکسی زد فلیپ 5 به عنوان گوشی تاشو موردپسند عام شناخته شود، اما به دلایل متعدد، گلکسی زد فولد 5 نیز بسیار شایسته توجه است.

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با تغییراتی چشمگیر به بازار خواهد آمد!

این گوشی از لحاظ ساختار ظاهری به گلکسی زد فولد 4 (که در سال گذشته معرفی شد) شباهت‌های بسیاری دارد، با این حال، سامسونگ تلاش کرده است تا با اعمال برخی تغییرات داخلی، بهترین تجربه کاربری را برای کاربران گلکسی زد فولد 5 به ارمغان آورد.

در اولین نگاه به زد فولد 5، کاربران متوجه تغییرات صورت گرفته شده در لولای این گوشی، می‌شوند. این تغییرات با هدف کامل بسته شدن گوشی صورت گرفته است؛ چرا که در 5 نسل قبلی از گوشی‌های تاشو سامسونگ، لولای گوشی در زمان بسته شدن آن، کاملاً بسته نمی‌شد. ضمناً، وجود این قابلیت، بر قرارگیری گوشی در داخل جیب یا کیف نیز، سهولت می‌بخشد. به طور کلی زد فولد 5 کمی باریک‌تر و سبک‌تر از سایر گوشی‌های تاشو سامسونگ، به نظر می‌آید.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی TCL از چندین گوشی مختلف و یک تبلت در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرد

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با تغییراتی چشمگیر به بازار خواهد آمد!

گلکسی زد فولد 5، دارای یک صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو و یک صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی است که نرخ به‌روز‌رسانی هر دو این نمایشگر‌ها، برابر با 120 هرتز می‌باشد. در این گوشی، مانند سری گلکسی S23، از پردازنده “اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکوم ویژه به گلکسی” بهره گرفته می‌شود.

گلکسی زد فولد 5 از فضای‌ذخیره‌سازی 512 گیگا‌بایتی و رم 12 گیگا‌بایتی بهره می‌برد. عملکرد دوربین عقب گلکسی Z Fold 5 با استفاده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی؛ صورت می‌پذیرد. این در حالی است که، به مانند نسل‌های پیشین گوشی‌های تاشو سامسونگ، در گلکسی زد فولد 5 از دو دوربین جلویی 10 مگا‌پیکسلی برای صفحه‌نمایش خارجی و سنسور 4 مگا‌پیکسلی زیر نمایشگر برای صفحه نمایش تاشو، بهره گرفته شده است.

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با تغییراتی چشمگیر به بازار خواهد آمد!

باتری گلکسی زد فولد 5، تغییرات بسیاری نسبت به نسل‌های پیشین خود نداشته است و دارای ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی می‌باشد. این گوشی عملکرد خود را با استفاده از رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13، ارائه خواهد داد. بنا به وعده‌های سامسونگ، قرار است حداکثر از چهار به‌روزرسانی اصلی برای سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی اندروید در این گوشی پشتیبانی شود.

قیمت گلکسی زد فولد 5، از 1799 دلار برای مدل پایه (با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگا‌بایتی) شروع می‌شود. این گوشی در رنگ‌های: “آبی یخی، مشکی فانتوم،کرم، خاکستری و آبی” به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: HowToGeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>