Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یکه‌تازی پورشه در دنیای گوشی‌های تاشو؛ آنر مجیک V2 RSR Porsche Design رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR Porsche Design رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی آنر در یک رویداد بزرگ از گوشی‌های آنر مجیک 6 و مجیک 6 پرو رونمایی کرد. با این حال، شگفتی‌سازی‌های این کمپانی تنها به این 2 مدل محدود نشد و آنر با همکاری یکی از برترین خودروسازان جهان، یعنی کمپانی پورشه (Porsche)، از یک گوشی تاشو جدید با نام “آنر مجیک V2 RSR Porsche Design” نیز رونمایی کرد. در این مطلب به بررسی مشخصات کلیدی و طراحی ظاهری این دستگاه خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design

کمپانی آنر با معرفی گوشی آنر مجیک V فعالیت خود را در عرصه گوشی‌های تاشو آغاز کرد و پس از معرفی گوشی تاشو آنر مجیک V2، نقش خود در بازار گوشی‌های تاشو هوشمند را تقویت کرد. اما آیا آنر مجیک V2 RSR Porsche Design برگ برنده دیگری برای آنر خواهد بود؟

گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR Porsche Design از یک صفحه نمایش داخلی”اولد 7.92 اینچی تاشو با وضوح 2344 در 2156 پیکسلی” و یک صفحه نمایش خارجی “اولد 6.43 اینچی با وضوح 2376 در 1060 پیکسلی” بهره می‌برد. لازم به ذکر است، هر دو صفحه نمایش این گوشی از تراکم پیکسلی 402 (PPI) و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

جدیدترین گوشی تاشو آنر به نسخه “Leading edition” تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 (با فرکانس 3.36 گیگاهرتزی) مجهز می‌باشد و از “رم 16 گیگابایتی” و فضای ذخیره‌سازی “1 ترابایتی” بهره می‌برد.

با حرکت به سمت قاب پشتی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design، طراحی متمایز و منحصر به فرد “جزیره دوربین و قاب پشتی” را شاهد هستیم. جزیره دوربین مستطیلی‌شکل این گوشی تاشو یک “دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین تله‌فوتو 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0” را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
اوپو F19s با دریافت گواهینامه بلوتوث، به معرفی رسمی نزدیکتر شد

لازم به ذکر است، هر دو دوربین “اصلی” و “تله‌فوتو” از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، این گوشی تاشو جذاب از دو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عریض (تعبیه‌شده بر روی صفحه نمایش‌های بیرونی و داخلی) با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

همچنین، آنر مجیک V2 RSR Porsche Design به دو باتری با مجموع ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سریع سیمی 66 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

با این حال در میان مشخصات سخت‌افزاری مطرح شده، هیچ نکته خاص و عجیب و غریبی وجود ندارد و در این بخش آنر از استانداردهای رایج گوشی‌های هوشمند پیروی کرده است. از این رو، می‌توان گفت که در همکاری میان “پورشه” و “آنر” تمرکز اصلی، بر روی طراحی منحصر به فرد دستگاه قرار داده شده است.

کمپانی آنر در طراحی گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR Porsche Design، از طراحی جدید “بدنه آیرودینامیک” همراه با یک “پنجره جانبی کشویی شیک” استفاده کرد. علاوه بر این، به واسطه پوشانده شدن شیشه صفحه نمایش خارجی این دستگاه با “نیترید سیلیکون”، مقاومت این گوشی در برابر خراش و سقوط افزایش یافته است. همچنین این گوشی تاشو به محافظ صفحه قوی رایناسورس گلس (Rhinoceros Glass) مجهز می‌باشد. این محافظ صفحه از نسل دوم فناوری شیشه‌ای نانو میکروکریستالی به منظور “افزایش تراکم کریستال، افزایش مقاومت در شرایط سخت و سقوط” استفاده می‌کند.

در حال حاضر، عرضه گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR Porsche Design تنها به کشور چین محدود می‌باشد و نسخه “رم 16 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی” این دستگاه (تنها در گزینه رنگی “توسی”) با قیمت 15999 یوان (معادل 2253 دلار) از امروز (22 دی‌ماه) به فروش خواهد رسید.

منبع: Gizmochina | Hihonor

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>