Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های اقتصادی موتو G24 و موتو G04 با اندروید 14 معرفی شدند

گوشی های اقتصادی موتو G24 و موتو G04 با اندروید 14 معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی موتورولا (Motorola) به‌تازگی دو گوشی مقرون‌به‌صرفه از سری موتو جی (Moto G) با نام‌های موتو G24 و موتو G04 را در اروپا رونمایی کرد. هر دو گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی با پنل IPS LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴، فریم پلاستیکی و یک باتری با ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت بهره‌مند هستند.

گوشی موتو G04 به تراشه‌ی یونیساک T606 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است و گوشی موتو G24 از تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند.

موتو G24 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار است، در حالیکه گوشی موتو G04 تنها یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار دارد. بریدگی‌های حفره‌پانچ گوشی‌های موتو G24 و موتو G04 به‌ترتیب محل قرارگیری دوربین‌های سلفی ۸ و ۵ مگاپیکسلی آن‌ها هستند. علاوه‌بر این، هر دو گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX موتورولا عرضه می‌شوند و اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، جک هدفون و گواهی IP52 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار را به‌عنوان برخی از ویژگی‌های برجسته‌ی خود ارائه می‌کنند.

موتورولا رنگ‌بندی‌های مشکی، سبز، آبی و نارنجی را برای موتو G04 در نظر گرفته است، در حالی که موتو‌ G24 با رنگ‌های ذغالی، سبز، بنفش و آبی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های پوکو X6‌ و X6 پرو رسماً معرفی شدند

قیمت موتو G04 طبق اعلام رسمی موتورولا ۱۱۹ یورو است و گوشی موتو G24 نیز با برچسب قیمتی ۱۲۹ یورو روانه‌ی بازارهای اروپا می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>