Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتورولا موتو G24 پاور با برچسب قیمتی 120 دلاری به بازار معرفی شد

موتورولا موتو G24 پاور با برچسب قیمتی 120 دلاری معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از گذشت یک هفته از رونمایی رسمی گوشی موتورولا موتو G24، روز گذشته این کمپانی یک نسخه جدید تحت عنوان “موتورولا موتو G24 پاور (Moto G24 Power)” را به سری “موتو G24” خود اضافه کرد. در اولین نگاه می‌توان گفت که این دستگاه بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری نظیر “صفحه نمایش، دوربین، تراشه و ..” برادر خویش را به ارث برده و تنها در برخی از مشخصات نظیر “وضوح دوربین سلفی، ظرفیت و سرعت شارژ باتری” نسبت به عضو دیگر خانواده خود متفاوت است.

موتورولا موتو G24 پاور بر اساس طراحی “ضدآب” توسعه یافته و از یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.56 اینچی با “رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی” بهره می‌برد. حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی صفحه نمایش این دستگاه، برخلاف نسخه وانیلی این سری (با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی)، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

موتورولا موتو G24 پاور با برچسب قیمتی 120 دلاری به بازار معرفی شد

موتورولا موتو G24 Power به تراشه هلیو G85 کمپانی مدیاتک مجهز می‌باشد و از رم “4 یا 8 گیگابایتی” و فضای ذخیره‌سازی “128 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. با این حال به سبب وجود اسلات میکرو اس‌دی (microSD) اختصاصی، کاربران قادرند فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود را به حداکثر ظرفیت 1 ترابایتی ارتقاء دهند.

با حرکت به سمت قاب پشتی موتورولا موتو جی 24 پاور، با یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین عمودی “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی” را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی جان سخت اوکیتل WP35 با دوربین 64 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد

موتورولا موتو G24 پاور، در مقابل موتو G24 مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی، به یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 30 واتی مجهز می‌باشد اما نکته تعجب‌برانگیز آن است که آداپتور گنجانده‌شده در جعبه این محصول، یک آداپتور 33 واتی است!

لازم به ذکر است موتورولا موتو جی 24 پاور عملکرد خود را از طریق سیستم عامل اندروید 14 به نمایش می‌گذارد و کمپانی موتورولا ارائه “یک ارتقاء سیستم عامل” و “به‌روزرسانی‌های امنیتی سه ساله” را برای این دستگاه وعده داده است. از سایر مشخصات برجسته این گوشی پایین‌رده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C و بلندگوهای استریو
  • پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)

موتورولا موتو G24 پاور در 2 گزینه رنگی “آبی-سیلور/ Glacier Blue” و “آبی نفتی/ Ink Blue” به بازار عرضه می‌شود. پیکربندی “رم 4 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” این دستگاه با برچسب قیمتی 110 دلاری و پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” آن با قیمت 120 دلاری از 7 فوریه (18 بهمن) از طریق وب سایت رسمی کمپانی موتورولا در کشور هند و وب‌سایت فلیپ‌کارت به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>