Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

iPhone 16 Pro series

نسخه های پرو آیفون 16 با 2 ترابایت حافظه داخلی و باتری بزرگتر عرضه خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل در حال کار بر روی چندین به‌روزرسانی کلیدی برای سری پرو آیفون 16 خود است. به لطف شایعه‌ای جدید، حال می‌دانیم که به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، اپل هر دو مدل پرو را به نمایشگرهایی بزرگ‌تر مجهز کرده (6.3 اینچ در 16 پرو و 6.9 اینچ در 16 پرو مکس) و هر دو گوشی از پنل‌های OLED Micro Lens Array (MLA) بهره می‌برند. با توجه به مشخصات آنها روی کاغذ، این پنل‌ها باید زاویه دید بهتر و روشنایی بیشتری را نسبت به پنل‌های اولد معمولی ارائه دهند.

iPhone 16 Pro series

در بخش تراشه نیز، سری پرو آیفون 16 با چیپ A18 پرو اپل در کنار 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین سقف حافظه یک ترابایتی در نسل قبلی این سری به دو ترابایت افزایش خواهد یافت.

این افشاگری جدید، اخباری که قبلاً در مورد ویژگی‌های انحصاری هوش مصنوعی در مدل‌های 16 پرو به گوشمان رسیده را نیز تأیید می‌کند. این یعنی می‌توانیم شاهد ادغام هوش مصنوعی MGIE اپل با سری جدید آیفون باشیم. در بخش دوربین نیز ظاهراً هر دو گوشی دارای یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی جدید هستند و مدل کوچکتر هم بالاخره لنز تتراپریسم با زوم 5 برابری را دریافت خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
آی‌پد پرو و مک‌بوک پرو احتمالاً از فناوری جدید OLED برای روشنایی بیشتر نمایشگر استفاده می‌کنند

باتری iPhone 16 Pro

همچنین گفته شده آیفون 16 پرو مکس ممکن است دارای بهترین عمر باتری در بین تمامی مدل‌های آیفون باشد و احتمالاً از یک باتری 4676 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که در مقایسه با باتری 4441 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 15 پرو مکس، بهبود قابل‌توجهی است. چیپست این گوشی نیز بر روی کاغذ با صرفه‌جویی در بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی همراه شده است که به آن کمک می‌کند تا به طولانی‌ترین عمر باتری در بین آیفون‌ها برسد.

همچنین انتظار می‌رود آیفون 16 پرو کوچک‌تر باتری بزرگ‌تری نسبت به نسخه نسل قبلی خود داشته باشد. در یک تصویر افشا شده ما نمونه اولیه آن را با یک  باتری به ظرفیت 3355 میلی‌آمپر ساعتی (13.02 وات ساعت) مشاهده کردیم. همچنین به‌نظر می‌رسد هر دو گوشی دکمه Capture را نیز دریافت خواهند کرد.

ظاهراً اپل موفق شده بازدهی خود را در استفاده از تیتانیوم بالا ببرد و در عین حال هزینه ساخت بدنه را کاهش دهد که باعث بالا رفتن ارزش خرید این سری نیز می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>