Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

MGIE

اپل سرانجام مدل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل سرانجام دست به کار شد و مدل هوش مصنوعی مختص به خودش با نام “MGIE” را برای تولید و ویرایش تصاویر معرفی کرد، هرچند این ابزار هنوز تا یک محصول نهایی فاصله زیادی دارد. نام MGIE، مخفف عبارت “Models-guided image editing” می‌باشد و در حال حاضر به همراه یک فایل PDF حاوی دستورالعمل‌های کار با آن در گیت‌هاب در دسترس عموم قرار گرفته است.

این مدل همانند همتایانش، از دستورالعمل‌های متنی برای تغییر و ویرایش تصاویر استفاده می‌کند. حال این دستورات می‌توانند کارهای ساده‌ای مثل افزایش کنتراست یا روشنایی و تغییر تعادل رنگ‌ها برای ویرایش عکس باشند و یا شامل دستورات پیچیده‌تری باشند که ماهیت کلی عکس را تغییر دهد. برای مثال شما می‌توانید با وارد کردن دستور “سالم‌تر کردن این پیتزا” کمی سبزیجات به عکس اضافه کنید!

خروجی تصاویر در MGIE

این مدل همچنین می‌تواند تصاویر را برش داده و اندازه آنها را تغییر دهد، حاشیه‌های تصویر را به‌طور خودکار پر کند، رنگ موها، چشم‌ها و لباس‌های سوژه را تغییر دهد و اشیا را به طور کامل از زمینه تصویر حذف کند.

MGIE تنها اولین قدم در سفر مولد هوش مصنوعی اپل است. هرچند احتمالاً به این زودی‌ها در هیچ یک از دستگاه‌های اپل خبری از آن نشود، اما در آینده قطعاً شاهد حضور و ادغام آن با محصولات اپل خواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید
جهش بزرگ اپل در هوش مصنوعی با موتور عصبی جدید و بهبودیافته آیفون 16

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>