Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رندر هواوی پاکت 2

افشای تصاویر رندر گوشی تاشو پاکت 2 فلیپ هواوی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی سال گذشته دو گوشی تاشو، میت ایکس 3 و میت ایکس 5 را روانه بازار کرد. هر دو ویژگی‌هایی مشابه داشتند و به صورت افقی تا می‌شدند. آخرین گوشی هواوی که از این قابلیت به صورت عمودی پشتیبانی می‌کرد، هواوی پاکت S بود که اواخر سال 2022 معرفی شد. اما اکنون پس از گذشت دو سال، اکانت Fixed Focus Digital در شبکه اجتماعی ویبو، تصاویر رندر گوشی تاشو جدید پاکت 2 فلیپ هواوی (Huawei Pocket 2 flip) را منتشر کرده است.

تصاویر منتشرشده، پاکت 2 فلیپ را در سه رنگ مشکی ساده، بنفش تیره (که به نظر می رسد بافت چرمی دارد) و سفید روکوکو نشان می‌دهند.

مانند مدل‌های قبلی، این گوشی نیز دارای دو دایره بزرگ در قاب پشتی بوده که اولی جزیره دوربین و دومی یک صفحه نمایش کوچک خارجی است. در P50 پاکت و پاکت S این صفحه نمایش دایره‌ای 1.04 اینچی بود و از یک پنل اولد با وضوح 340 در 340 پیکسلی بهره می‌برد.

تصاویر رندر هواوی پاکت 2 فلیپ نشان‌دهنده جزیره دوربین متشکل سه لنز مختلف است، با این حال جزئیاتی در مورد هیچ یک از ماژول‌ها به ما نمی‌دهد. هر دوگوشی پاکت P50 و S دارای یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض بودند، البته P50 از یک دوربین 32 مگاپیکسلی غیرعادی نیز بهره می‌برد که در طیف نوری فرابنفش کار می‌کرد و برای تست کرم‌های ضدآفتاب مورداستفاده قرار می‌گرفت!

همچنین مطالعه کنید
اینستاگرام رابط کاربری جدیدی را برای گلکسی زد فولد سامسونگ ارائه می‌کند

این احتمال وجود دارد که هواوی پاکت 2 فلیپ را در کنار سری هواوی P70 ببینیم زیرا سری P60 در مارس سال گذشته وارد بازار شد. اگرچه سری پاکت معمولاً در اواخر سال وارد بازار می‌شود اما از آنجایی که این سری عمر چندان طولانی ندارند، قاعدتاً نمی‌توان برنامه زمان‌بندی دقیقی برای آنها در نظر گرفت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>