Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی پد 6s پرو

مشخصات کلیدی تبلت پد 6s پرو شیائومی قبل از رونمایی افشا شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این هفته شاهد گزارشات متعددی بودیم مبنی بر اینکه شیائومی قصد دارد طی مراسمی در ماه میلادی جاری در چین از گوشی پرچمدار خود، شیائومی 14 اولترا رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود تبلت جدید شیائومی نیز در همین رویداد معرفی شود. گمانه‌زنی‌ها حول این رویداد بیشتر در این‌باره بود که آیا این تبلت جدید به سری پد 6 شیائومی تعلق دارد یا سری پد 7؟! اما حالا تصویری در وب سایت شیائومی یافت شده است که نشان می‌دهد جدیدترین تبلت شیائومی پد 6s پرو نام خواهد داشت.

مشخصات و طراحی احتمالی شیائومی پد 6s پرو

از این تصویر می‌توان دریافت که شیائومی مانند دیگر محصولات سری پد 6 شامل پد 6، پد 6 پرو و پد 6 مکس، از همان زبان طراحی یکسان استفاده کرده است. گزارشات ادعا می‌کنند که این تبلت برای کار با خودروی آینده شیائومی، SU7 طراحی شده و S6 پرو با استفاده از رابط کاربری HyperOS، می‌تواند اتصالی یکپارچه با SU7 را ارائه دهد.

این تصویر همچنین بیانگر آن است که شیائومی پد 6s پرو دارای یک صفحه نمایش 12.4 اینچی با یک پنل LCD و نرخ نوسازی 144 هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که این تبلت به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز باشد و از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی کند.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات تبلت های قدرتمند ویوو پد 3 و پد 3 پرو

از آنجایی که پد 6S متعلق به سری پد 6 است، این تبلت احتمالاً بسیاری از مشخصات خود را از پد 6 پرو و یا پد 6 مکس به ارث برده است. از این رو، احتمالاً این محصول نیز دارای دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و چهار بلندگو خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت شیائومی پد 6s پرو وجود ندارد. اما به احتمال زیاد شیائومی در 22 فوریه (3 اسفند) اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار کاربران و دنبال‌کنندگان قرار دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>