Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید سری میت 60 هواوی؛ ابزار اندازه‌گیری با واقعیت افزوده!

آپدیت جدید سری میت 60 هواوی؛ ابزار اندازه گیری با واقعیت افزوده!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی با رونمایی از سری میت 60 (Mate 60) با پشتیبانی از اتصال 5G در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ میلادی همه را شگفت‌زده کرد. جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار این کمپانی باعث شدند تا هواوی بتواند بخشی از سهم بازار از‌دست‌رفته‌ی خود را از اپل و سایر رقبای فعال در بازار گوشی‌های هوشمند پس بگیرد.

این شرکت به‌طور مداوم تجربه‌ی کاربری این گوشی‌ها را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متعددی که برایشان منتشر می‌کند، بهبود می‌بخشد. جدیدترین آپدیتی که هواوی برای سری میت 60 خود در نظر گرفته است نیز این مسیر را ادامه می‌دهد و همراه با بهبودهای بیشتر و چندین ابزار مفید در دسترس قرار می‌گیرد.

هواوی میت 60 و هواوی میت 60 پرو این به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کنند و بعد از دانلود این آپدیت، به نسخه‌ی HarmonyOS 4.0.0.158 ارتقا می‌یابند.

سری میت 60 هواوی با آپدیت جدیدی به ابزار اندازه‌گیری با واقعیت افزوده مجهز می‌شود

طبق لیست رسمی تغییرات که توسط هواوی منتشر شده است، این آپدیت یک ابزار اندازه‌گیری با واقعیت افزوده (AR) را به گوشی‌های سری میت 60 اضافه می‌کند و کاربران می‌توانند از این برنامه برای اندازه‌گیری ارتفاع، طول، حجم و سایر پارامترها استفاده کنند.

علاوه‌بر این، به‌روزرسانی جدید هواوی قابلیت «AI Cloud Enhancement» را برای بهبود عکس‌های پرتره با کمک هوش مصنوعی به این گوشی‌ها می‌افزاید. به‌عبارت دیگر، کاربران بعد از دریافت این آپدیت قادر خواهند بود تا فیلترهای زیبایی را برای عکس‌های گرفته‌شده در حالت پرتره اعمال نمایند.

همچنین مطالعه کنید
آیفون SE بعدی احتمالاً از ویژگی داینامیک آیلند پشتیبانی خواهد کرد

در کنار این موارد، آپدیت سری میت 60 هواوی بهبودهایی برای برنامه‌ی دوربین گوشی‌های این سری را نیز شامل می‌شود و بهینه‌سازی‌هایی که بر روی این برنامه صورت گرفته است، به ارتقای تجربه‌ی کلی کاربر در هنگام استفاده از ویژگی‌های مختلف برنامه‌ی دوربین کمک می‌کند.

در پایان، باید خبر داد که در این آپدیت بهینه‌سازی‌هایی برای سیستم احراز هویت نیز در نظر گرفته شده‌اند و قابلیت باز کردن گوشی با تشخیص چهره (فیس آنلاک) و اثر انگشت از بهبودهای مختلفی برخوردار خواهند شد.

حجم این آپدیت ۸۸۱ مگابایت است و در چند دسته و گروه مختلف کم‌کم در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین، برخی از گوشی‌ها ممکن است این آپدیت را زودتر از بقیه دریافت کنند، اما تمامی کاربران در نهایت طی روزهای آتی به این به‌روزرسانی بزرگ دسترسی خواهند داشت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>