Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پرچمدار هواوی میت 60 پرو در سکوت خبری معرفی شد!

گوشی پرچمدار هواوی میت 60 پرو در سکوت خبری معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی امروز همه را غافلگیر و گوشی پرچمدار میت 60 پرو را بدون یک کمپین تبلیغاتی بزرگ یا یک رویداد مهم، معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی جذاب هواوی با اِروتِک همراه باشید.

گوشی پرچمدار هواوی میت 60 پرو در سکوت خبری معرفی شد!

جالب‌ترین ویژگی میت 60 پرو، سه حفره پانچ موجود در نمایشگر آن است، جایی که هواوی دوربین سلفی و سنسور 3D ToF را در آن قرار داده است. گذشته از آن، این گوشی یک به‌روز‌رسانی تکاملی نسبت به نسل قبلی خود است.

هواوی در میت 60 پرو از یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.82 اینچی LTPO اولد 10 بیتی با رزولوشن 2720 در 1260 پیکسلی و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی استفاده کرده است. این گوشی همچنین از نسل دوم شیشه Kunlun برای محافظت از نمایشگر بهره می‌برد.

گوشی پرچمدار هواوی میت 60 پرو در سکوت خبری معرفی شد!

سه حفره بالایی نمایشگر نیز همان تنظیماتی را دارد که پیش از این در میت 40 پرو و میت 50 پرو دیده بودیم، یعنی یک دوربین سلفی فوق عریض 13 مگاپیکسلی در کنار سنسورها و لیزرها به‌منظور نقشه‌برداری سه‌بعدی چهره برای قابلیت Face ID.

در ماژول دایره‌ای شکل قاب پشتی این گوشی نیز سه دوربین دیگر خود نمایی می‌کند. هوای برای دوربین اصلی از یک سنسور شناخته‌شده 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) که در میت 50 پرو و پی 60 پرو با دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0 دیده‌ایم، استفاده کرده است. این دوربین را یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز f/2.2 به همراه یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی و لنز f/3.0 با قابلیت لرزشگیر اپیتکال و فوکوس خودکار (AF) همراهی می‌کنند.

هواوی میت 60 پرو به پیام‌رسانی ماهواره‌ای در چین مجهز شده است. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 88 واتی، شارژ بی‌سیم 50 واتی و حتی شارژ بی‌سیم معکوس 20 واتی نیز انرژی این گوشی را تامین و شرایط انتقال شارژ به دستگاه‌های دیگر را در پرچمدار جدید هواوی پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
این دستگاه های سامسونگ به‌زودی یک ویژگی جذاب را دریافت خواهند کرد!

سیستم عامل این گوشی نیز هارمونی 4.0 است که میت 60 پرو را به اولین گوشی با این رابط کاربری تبدیل می‌کند. تنها نکته پنهان این گوشی چیپست آن است که هواوی هنوز آن را تایید نکرده است.

این گوشی دارای قاب پشتی دو رنگ و چهار گزینه رنگی است. قسمت بالایی برای گزینه‌های سفید و سبز از شیشه ساخته شده است، در حالیکه نسخه بنفش و مشکی از چرم مصنوعی بهره می‌برند. نام همه این رنگ‌ها به زیبایی از مکانی در چین گرفته شده زیرا هواوی ظاهراً در هنگام توسعه این رنگ‌ها از طبیعت این کشور الهام گرفته است.

هواوی میت 60 پرو با 12 گیگابایت رم و سه گزینه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه می‌شود. در حال حاضر، تنها قیمت نسخه 512 گیگابایتی با برچسب قیمتی حدوداً 960 دلای در وب سایت شرکت ذکر شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>