Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی زنفون 11 اولترا ایسوس به بیرون درز کرد

تصاویر رندر و مشخصات کلیدی زنفون 11 اولترا ایسوس به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ایسوس در سال‌های اخیر در عرضه گوشی‌های هوشمند خود به برنامه‌ریزی دقیقی پایبند بوده است. در حالیکه اولویت ایسوس در توسعه گوشی‌های سری زنفون بر روی ارائه قابلیت‌های گوشی‌های سطح پرچم‌دار در اندازه و ابعاد جمع و جور و کوچک قرار دارد، گوشی‌های سری راگ فون این کمپانی با سخت‌افزارهای پرچم‌دار و صفحه نمایش‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر، بر روی مرتفع‌سازی نیازهای طیف وسیعی از گیمرها تمرکز دارد. انتظار می‌رود کمپانی ایسوس به‌زودی از گوشی‌های سری زنفون 11 خود رونمایی کند و پیش‌بینی می شود که گوشی پرچم‌دار سری زنفون 11 (یعنی زنفون 11 اولترا) به یک صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسخه پیش از خود (زنفون 10) مجهز شود.

یک کاربر از شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) با نام کاربری “Td3v1l” به‌تازگی و در حین بررسی آخرین به‌روزرسانی فریم‌ور (Firmware) گوشی راگ فون 8 ایسوس، به مجموعه‌ای از “تصاویر رندر، جعبه بسته‌بندی و یک برگه از مشخصات کلیدی” گوشی زنفون 11 اولترا (Zenfone 11 Ultra) دست یافته است.

جعبه ایسوس زنفون 11 اولترا

همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، زنفون 11 اولترا در ابعاد بزرگ‌تری نسبت به زنفون 11 (نسخه وانیلی/ استاندارد) توسعه یافته است. این دستگاه از طراحی ظاهری نسبتاً مشابهی با راگ فون 8 پرو بهره می‌برد. به نظر می‌رسد کمپانی ایسوس در طراحی این محصول با رویکردی متفاوت نسبت به سری راگ فون 8 و اتخاذ زبان طراحی “کلاسیک، ظریف و عامه‌پسندتر”، دل کاربران بیشتری را به دست آوَرَد و بر میزان مشتریان بالقوه خود بیفزاید. در بخش زیر مقایسه طراحی ظاهری دو گوشی زنفون 11 اولترا (تصویر سمت راست) و راگ فون 8 ایسوس (تصویر سمت چپ) را مشاهده می‌کنید:

برگه مشخصات زنفون 11 اولترا از مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً مشابه این دستگاه با سری راگ فون 8 (راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو) گواهی می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشرشده در این برگه، زنفون 11 اولترا دارای یک “صفحه نمایش LTPO آمولد 6.78 اینچی با وضوح 1080 در 2400 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی (به جای نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی راگ فون 8)” است. حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی صفحه نمایش این دستگاه نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
معرفی گوشی S12 Pro ویوو با فلاش‌های LED دوگانه در پنل جلو؛ چهارشنبه 1 دی
برگه مشخصات ایسوس زنفون 11 اولترا

این دستگاه به تراشه “اسنپدراگون 8 نسل 3 کمپانی کوالکام” مجهز بوده و از “رم نوع LPDDR5X با ظرفیت 16 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 با ظرفیت 512 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد کمپانی ایسوس به ترکیب برنده ماژول دوربین راگ فون 8 دست نزده و زنفون 11 اولترا در دوربین اصلی به “سنسور IMX890 با وضوح 50 مگاپیکسلی” مجهز بوده و از “دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 13 مگاپیکسلی” بهره خواهد برد.

جزیره دوربین زنفون 11 اولترا

همچنین اطلاعات منتشرشده در این برگه، از تجهیز زنفون 11 اولترا ایسوس به یک “باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی” با پشتیبانی از “شارژ سیمی با سرعت 65 واتی” و “شارژ بی‌سیم با سرعت 15 واتی” گواهی می‌دهد.

گزینه‌های رنگی زنفون 11 اولترا

در نهایت به نظر می‌رسد زنفون 11 اولترا در 5 گزینه رنگی زیر به بازار عرضه شود:

  1. مشکی (Eternal Black)
  2. آبی تیره (Skyline Blue)
  3. طوسی (Misty Gray)
  4. سبز پسته‌ای (Verdure Green)
  5. گلبهی تیره (Desert Sienna)

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>