Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات فصل Breakout بازی ایپکس لجندز مشخص شد

جزئیات فصل Breakout بازی ایپکس لجندز مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) به‌تازگی جزئیات فصل جدید بازی ایپکس لجندز با نام «Apex Legends: Breakout» را به اشتراک گذاشت و به معرفی محتواهایی که به‌زودی برای این بازی بتل رویال رایگان منتشر می‌شوند پرداخت. برای آشنایی با جزئیات جدیدترین فصل بازی ایپکس لجندز، با اِروتِک همراه باشید.

جذاب‌ترین و برجسته‌ترین محتوایی که با فصل Breakout به این بازی بتل رویال اضافه خواهد شد، سیستم ارتقای لجندها و شخصیت‌های بازی است. این تغییر گسترده در گیم‌پلی ایپکس لجندز، امکان ارتقا دادن شخصیت‌ها در حین مسابقات را در دسترس قرار می‌دهد و می‌توانید لجندهای خود را در هر مسابقه به شکل‌های گوناگونی ارتقا دهید. بازیکنان با حمله کردن به دشمنان یا انجام سایر کارهای مرتبط به کلاس‌های بازی، XP به‌‎دست می‌آورند و امکان ارتقای زره‌ی شخصیت خود و انتخاب یک پرک (Perk) مخصوص کلاس را خواهند داشت.

بازیکنان همچنین در جریان این فصل قادر خواهند بود تا جوایز «Breakout» کسب کنند. هر دو هفته یک‌بار، لجند و شخصیت جدیدی به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت و تا آخر این فصل نیز به‌صورت رایگان قابل بازی باقی خواهد ماند. لیست لجندهایی که در طی فصل Breakout رایگان می‌شوند، در ادامه آمده است:

  • Fuse
  • Seer
  • Rampart
  • Mad Maggie
  • Loba
  • Valkyrie
همچنین مطالعه کنید
سیستم مورد نیاز بازی Helldivers 2 مشخص شد؛ تأیید پشتیبانی از کراس پلی

هر کدام از این شخصیت‌ها نیز با چالش‌های مخصوص خود در دسترس قرار می‌گیرند و در صورتی که بازیکنان بتوانند این چالش‌ها را تا قبل از به پایان رسیدن فصل جدید با موفقیت کامل کنند، برای همیشه این لجندها را باز کرده‌اند و برای فصل‌های بعدی نیز آن‌ها را در اختیار خواهند داشت. این موضوع شامل جوایز تزئینی بازی، هدایا برای دوستان و همچنین Battle Pass Stars نیز می‌شود.

حالت جدید Mixtape بازی ایپکس لجندز نیز «Thunderdome» نام دارد. این نقشه‌ی جدید با فضای محدودتر و نزدیک‌تر خود میزبان مسابقات Gun Run و Team Deathmatch و Control خواهد بود.

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت همچنین از برگزاری رویداد کالکشن جدیدی به مناسبت تولد پنج سالگی ایپکس لجندز خبر داد. این استودیو اعلام کرد که رویداد جدید بازی، ۲۴ آیتم تزئینی را با محدودیت زمانی ارائه می‌کند و بازیکنانی که بتوانند تمامی آن‌ها را تا قبل از پایان این رویداد جمع کنند، ۱۵۰ عدد «Heirloom Shard» دریافت خواهند کرد و می‌توانند یک آیتم Mythic را به انتخاب خود از فروشگاه Mythic بازی بخرند.

شایان ذکر است که فصل جدید بازی ایپکس لجندز از روز سه‌شنبه، ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) آغاز خواهد شد.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>