Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار سومین بسته الحاقی بازی SnowRunner مشخص شد

تاریخ انتشار سومین بسته الحاقی بازی SnowRunner مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) و فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment) در مقام ناشر بازی SnowRunner به‌صورت رسمی از سومین بسته‌ی الحاقی این عنوان با نام «Season 12: Public Energy» رونمایی کردند. این محتوای دانلودی در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این بسته‌ی الحاقی برای دارندگان Year 3 Pass بازی و نسخه‌ی 3Year Anniversary رایگان خواهد بود.

در میان محتواهای متنوعی که با این بسته‌ی الحاقی در دسترس بازیکنان SnowRunner قرار خواهد گرفت، می‌توان به ۴ نقشه‌ی جدید، دو خودروی جدید و چندین فعالیت تازه اشاره کرد که علاقه‌مندان را به کارولینای شمالی برمی‌گرداند. همزمان با انتشار این بسته‌ی الحاقی، به‌روزرسانی جدیدی نیز برای این بازی منتشر می‌شود تا ۱۰ استیکر را به تمامی بازیکنان تقدیم کند.

دو خودروی جدیدی که با این بسته‌ی الحاقی به بازی SnowRunner اضافه می‌شوند، «MTB 8106 Rock Grinder» و «FEMM 37-AT» نام دارند. خودروی «MTB 8106 Rock Grinder» فاصله‌ی خوبی از زمین ارائه می‌دهد و موتوری قابل ارتقا دارد، در حالی که «FEMM 37-AT» یک کامیون سنگین است که می‌تواند بار را بدون محدودیت به مقصد برساند.

داستان سومین بسته‌ی الحاقی بازی SnowRunner پیرامون کمک بازیکنان به فرماندار کارولینای شمالی جهت ساخت یک نیروگاه هسته‌ای می‌چرخد. بازیکنان با تحویل بار و تجهیزات به پیشرفت این پروژه‌ی جدید کمک می‌کنند و به کشاورزان و سایر نهادهای محلی در اجرای اهداف مختلفی نظیر نظارت بر آلودگی محیط زیست یاری می‌رسانند.

همچنین مطالعه کنید
تا زمان انتشار GTA 6، از این 5 بازی اکشن ماجراجویی غافل نشوید!

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی SnowRunner در کنار این بسته‌ی الحاقی، بر روی بازی موردانتظار Expeditions: A MudRunner Game نیز کار می‌کند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>