Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های سری هواوی P70 با دوربین فوق‌عریض ارتقاء یافته به بازار معرفی می‌شوند

گوشی‌های سری هواوی P70 با دوربین فوق‌عریض ارتقاء یافته به بازار معرفی می‌شوند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مینگ‌ چی کو، تحلیلگر صاحب‌نام دنیای تکنولوژی در یکی از جدیدترین پست‌های وبلاگ خود، از تصمیم کمپانی هواوی برای اعمال برخی از تغییرات بنیادین در ماژول دوربین گوشی‌های سری هواوی P70 خبر داد. به گفته کو، در یک همکاری مشترک میان دو کمپانی هواوی و Genius Electronic Optical، کمپانی GEO جدیدترین ماژول فوق‌عریض ارتقاءیافته خود را در اختیار هواوی قرار داده و هواوی نیز از این ماژول در دستگاه‌های سری P70 خود استفاده خواهد کرد.

در حالیکه مینگ‌چی کو جزئیات بیشتری در رابطه با تغییرات سخت‌افزاری این ماژول فوق‌عریض ارتقاء یافته را فاش نکرده اما او معتقد است که این ارتقاء ماژول دوربین، نسبت به سری P60، رشد محموله (معیاری برای سنجش افزایش میزان فروش جهانی و گسترش تجارت بین‌المللی) 100 الی 120 درصدی را برای هواوی به ارمغان خواهد داشت.

گفته می‌شود دوربین فوق‌عریض جدید GEO دارای یک لنز 1G6P منحصر به فرد (متشکل از یک شیشه و شش لایه/عنصر پلاستیکی) به همراه یک سنسور نوع 1 اینچی (که در مقایسه با سنسورهای نوع 1/1.56 اینچی کمیاب، بسیار پیشرفته‌تر خواهد بود) است. برخی از منابع دیگر به احتمال استفاده از لنز 7P (متشکل از 7 لایه/عنصر) در این سری اشاره می‌کنند که با توجه به هزینه کم‌تر و توسعه آسان‌تر آن نسبت به لنز 1G6P، احتمال صحت این گمانه‌زنی بیشتر از دیگری است.

همچنین مطالعه کنید
انتشار بسته امنیتی اندروید آگوست 2021 برای سری گلکسی S21 سامسونگ

هواوی با ادغام اتصال 5G و حسگرهای خود در سری P70، خود را برای تأثیرگذاری چشمگیر جهانی آماده می‌کند. به‌کارگیری از سیستم دوربین توسعه‌یافته با استفاده از پلت‌فرم Xmage به همراه واحد پردازش هوش مصنوعی (NPU) سفارشی و استفاده از دوربین فوق‌عریض ارتقاء یافته در این سری، نیز نقشی حائز اهمیتی را در این موفقیت ایفاء می‌کنند. به گفته مینگ‌چی کو، گوشی‌های سری هواوی P70 در نیمه اول سال میلادی جاری (2024) به بازار معرفی خواهند شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>