Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تعداد دستگاه‌های قابل اتصال به اپلیکیشن فایند مای از 16 به 32 عدد افزایش یافت!

تعداد دستگاه های قابل اتصال به اپلیکیشن فایند مای افزایش یافت! [آموزش افزودن دستگاه]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از کابران شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به تازگی در یک توییت بر روی حساب کاربری خود از تصمیم کمپانی اپل برای افزایش تعداد دستگاه‌ها و گجت‌های قابل ردیابی توسط اپلیکیشن فایند مای (Find My) از 16 عدد به 32 عدد خبر داد.

پس انتشار این به‌روزرسانی، حالا کاربران قادرند از اپلیکیشن فایند مای برای طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها از جمله “ردیاب‌های هوشمند ایر تگ (AirTag)، کیف پول‌های جدید مدل MagSafe و هدفون‌های اپل و برخی از مدل‌های هدفون کمپانی Beats” و لوازم جانبی شخص ثالث متصل به شبکه فایند مای مانند “دوچرخه‌های الکترونیکی” بهره ببرند.

شایان ذکر است، در این به‌روزرسانی برخی از مدل‌های هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد در اپلیکیشن فایند مای به عنوان چندین دستگاه جداگانه محاسبه می‌شوند. به عنوان مثال، “ایرپادهای معمولی” و “ایرپادهای پرو نسل اول” هر یک به عنوان “2 دستگاه” متصل و ایرپادهای پرو نسل دوم به دلیل “قابلیت ردیابی کیس شارژ به صورت جداگانه” به عنوان 3 دستگاه متصل به اپلیکیشن Find My به شمار می‌آیند.

پس از معرفی ردیاب‌های ایر تگ و پشتیبانی اپلیکیشن فایند مای از لوازم جانبی شخص ثالث، برخی از کاربران با محدودیت “به حداکثر رسیدن دستگاه‌های قابل اتصال” در اپلیکیشن Find My مواجه شده بودند. از این رو به نظر می‌رسد که این اقدام کمپانی اپل در راستای رفع نگرانی‌های این دسته از کاربران صورت پذیرفته است.

همچنین مطالعه کنید
گوگل پس از سال‌ها در حال بازطراحی نسخه جدیدی از وب‌سایت پلی‌استور است

افزودن دستگاه‌های جدید به اپلیکیشن Find My بسیار ساده است. به عنوان مثال، برای افزودن ردیاب ایرتگ تنها کافی است ایرتگ را به گوشی آیفون خود نزدیک کنید. پس از برقرارسازی اتصال میان این دو دستگاه، یک پنجره پاپ آپ باز می‌شود و شما می‌توانید با ضربه زدن روی پاپ آپ، انتخاب نام و ثبت آن (با استفاده از اپل آی‌دی) به راحتی ردیاب ایرتگ خود را به مجموعه دستگاه‌های قابل ردیابی توسط اپلیکیشن فایند مای اضافه کنید. در تصاویر زیر، می‌توانید تمامی مراحل افزودن یک دستگاه به اپلیکیشن Find My را مشاهده کنید:

در حالیکه جزئیات بیشتر این به‌روزرسانی در اسناد ثبت‌شده در وب‌سایت پشتیبانی کمپانی اپل ارائه شده، اما تاکنون این به‌روزرسانی به صورت رسمی توسط کمپانی اپل اعلام نشده است. در هر صورت، این تغییرات اعمال شده و افزایش “انعطاف پذیری” این برنامه کاربردی، آرامش خاطر بیشتری را برای آن دسته از کاربرانی که برای ردیابی وسایل خود به اپلیکیشن فایند مای متکی هستند، فراهم می‌آورد.

منبع: Gizmochina | Apple

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>