Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی آنر مجیک 6 پرو یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن فاش شد!

طراحی عجیب آنر مجیک 6 پرو یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جورج ژائو (مدیر عامل کمپانی آنر) روز گذشته تصویری جالب از گوشی هوشمند آنر مجیک 6 پرو را بر روی حساب کاربری خود در پیام‌رسان ویبو به اشتراک گذاشت و در متن پیوست آن، شرحی از منبع الهام‌بخش طراحان در انتخاب رنگ “سبز-آبی” برای قاب پشتی و نحوه طراحی جزیره دوربین منحصر به فرد این دستگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به گفته ژائو “تمدن 5000 ساله چین” و “نحوه تراش دادن سنگ‌ها در قرن نوزدهم میلادی” منبع الهام‌بخش طراحی جزیره دوربین مربعی‌شکل با گوشه‌های گرد و “سرسبزی، سرزندگی و نشاط طبیعت” منبع الهامی برای به‌کارگیری از رنگ جذاب “سبز-آبی” در قاب پشتی این دستگاه است. البته با نگاهی دقیق‌تر به جزیره دوربین، متوجه می‌شویم که آنر همچنان به طراحی سه دوربینه خود پایبند مانده است و به جز تغییرات ظاهری، تغییرات چندان زیادی بر روی ماژول‌های دوربین آنر مجیک 6 پرو اعمال نشده است.

از سوی دیگر حساب کاربری دیجیتال چت استیشن (DCS) ضمن انتشار تصاویری از زوایا مختلف این دستگاه، جزئیات بیشتری در رابطه با انواع پیکربندی و گزینه‌های رنگی این گوشی هوشمند را در اختیار ما قرار داده است.

با استناد به افشاگری حساب کاربری DCS، آنر مجیک 6 پرو در 3 گزینه فضای ذخیره‌سازی “256 و 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی” و در 5 گزینه رنگی “سفید، آبی آسمانی، سبز-آبی، بنفش و مشکی” به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
آیا فضای ذخیره سازی سری پرو آیفون 15 تا 2 ترابایت افزایش خواهد یافت؟

در هفته آتی، کمپانی آنر میزبان یک رویداد بزرگ است. این رویداد در طی 2 روز و در تاریخ‌های 10 و 11 ژانویه (20 و 21 دی) برگزار می‌شود و این کمپانی قصد دارد در طی آن از گوشی‌های سری آنر مجیک 6 و رابط کاربری به‌روزرسانی شده MagicOS 8.0 رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>