Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر مجیک 6 به دوربین پریسکوپی 160 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

آنر مجیک 6 به دوربین پریسکوپی 160 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گفته یکی از معتبرترین افشاگران دنیای تکنولوژی، یعنی اکانت دیجیتال چت استیشن (DCS) در شبکه اجتماعی ویبو، آنر مجیک 6 از دوربین 160 مگاپیکسلی مجهز به زوم پریسکوپی بهره خواهد برد. پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر بهره‌مندی این دستگاه از دوربین 200 مگاپیکسلی به گوش می‌رسید، اما حالا بر اساس آنچه DCS در حساب کاربری خود در پیام‌رسان ویبو نوشته است، مدیران آنر بر سر دوربین 200 مگاپیکسلی با یک‌دیگر به توافق نرسیده‌اند و تصمیم گرفته‌اند تا آن را با دوربین 160 مگاپیکسلی جایگزین کنند.

علاوه بر این، با استناد به اطلاعات منتشر شده، دوربین اصلی آنر مجیک 6 به سنسور OV50K آمنی‌ویژن مجهز خواهد شد. این سنسور با ابعاد تقریبی 1/1.3 اینچی با آنچه که در نشت اطلاعاتی پیشین مطرح شده بود (سنسور از نوع 1 اینچی) تفاوت دارد و از حیث ابعاد، تقریباً به سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ شباهت دارد.

به ادعا حساب کاربری DCS، سنسور OV50K آمنی‌ویژن که به واسطه فناوری LOFIC (خازن یک‌پارچه‌کننده سرریز جانبی/ مبتنی بر سیماس CMOS) بهبود یافته است، قادر است تصاویر بسیار باکیفیتی را تولید نماید. اساساً این سنسور، یک سنسور پشته‌ای مشابه با سنسور تعبیه شده در گوشی‌های “اکسپریا 1 وی” و “وان پلاس اوپن (اوپو فایند N3)” است.

همچنین مطالعه کنید
نتایج تست های تراشه تنسور G3 سری پیکسل 8 گوگل منتشر شد

از آنجایی که آنر مجیک 5 در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به بازار معرفی شد، انتظار می‌رود آنر مجیک 6 نیز با طی کردن مسیری مشابه، به زودی به بازار چین معرفی شود و در نهایت به سایر مناطق نیز راه پیدا کند. در حال حاضر اطلاعات ما، به تجهیز این دستگاه به تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 (با قابلیت‌های چشمگیر هوش مصنوعی) محدود می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>