Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فهرست آیتم های Xur برای هفته اول بازی Destiny 2 در سال ۲۰۲۴ مشخص شد

فهرست آیتم های Xur برای هفته اول بازی Destiny 2 در سال 2024 مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شخصیت Xur برای علاقه‌مندان به بازی Destiny 2، نامی آشنا به حساب می‌آید. این شخصیت مرموز هر هفته در مکان جدیدی ظاهر می‌شود و برخی از آیتم‌های Exotic و سایر آیتم‌های خاص و کمیاب این عنوان را به فروش می‌رساند. از آن‌جایی که Xur موقعیت مکانی دقیق و ثابتی بر روی نقشه‌ی بزرگ بازی Destiny 2 ندارد، بازیکنان باید هر هفته به دنبال این فروشنده در یکی از محیط‌های بازی بگردند. خوشبختانه اما شما دیگر نیازی به چرخیدن در گوشه‌وکنار نقشه‌ی بازی شوتر اول‌شخص استودیوی بانجی ندارید و تنها کافی است با اِروتِک در ادامه همراه باشید تا هم از مکان فعلی Xur و هم از آیتم‌هایی که این هفته می‌فروشد، باخبر شوید.

Xur اولین هفته‌ی سال ۲۰۲۴ میلادی را با آیتم‌های Exotic ناامیدکننده‌ای آغاز می‌کند و در منطقه‌ی «Arcadian Valley» بر روی سیاره‌ی «Nessus» حضور دارد. بازیکنانی که اسلحه‌ی «Skyburner’s Oath» را در سال اول بازی Destiny 2 از دست دادند، قادر خواهند بود تا هفته‌ی آینده این اسلحه‌ را از Xur خریداری کنند.

علاوه‌بر آسیب بیشتری که این اسلحه به نیروهای Cabal وارد می‌کند و توانایی عبور از سپر نیروهای Phalanx را دارد، از دو حالت شلیک مختلف نیز برخوردار است. هدفگیری با این اسلحه منجر به افزایش سرعت توان انفجاری آن خواهد شد و بدون هدفگیری نیز می‌توانید شاهد انفجار بزرگتری باشید که آسیب سوزان و ادامه‌دار «Scorch» را به دشمنان اعمال می‌کند. حتی با وجود تغییراتی که بانجی بر روی این اسلحه اعمال کرده، «Skyburner’s Oath» همچنان سلاح قابل اعتنا و بالارده‌ای محسوب نمی‌شود اما برای ۲۹ عدد «Legendary Shard»، ارزش امتحان کردن دارد.

زره‌های Legendary این هفته شامل مجموعه و ست Lightkin از چهاردهمین فصل بازی Destiny 2 با نام «Season of the Splicer» که در تابستان سال ۲۰۲۱ جریان داشت می‌شوند و برای هر بخش از این ست باید ۵۰ تا «Legendary Shard» و ۱۰۰۰ تا «Glimmer» هزینه کنید. لیست جدیدترین زره‌های Exotic و اسلحه‌های Legendary برای این هفته نیز در ادامه آورده شده است.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی از بازی Dragon Age: Dreadwolf با انتشار یک تیزر جدید مشخص شد

زره‌ها:

  • Orpheus Rig (کفش‌های کلاس هانتر)
  • Hallowfire Heart (زره‌ی سینه‌ی کلاس تایتان)
  • Contraverse Hold (دستکش‌‌های کلاس وارلاک)

اسلحه‌ها:

  • No Reprieve – Kinetic Shotgun
  • Memory Interdict – Heavy Grenade Launcher
  • Path of Least Resistance – Energy Trace Rifle
  • Friction Fire Kinetic – Submachine Gun
  • Ignition Code – Kinetic Grenade Launcher
  • Honor’s Edge – Heavy Sword
  • Thoughtless – Kinetic Sniper Rifle

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>