Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس با تراشه هلیو G99 آلتیمیت رونمایی شد

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس با تراشه هلیو G99 آلتیمیت رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از رونمایی از گوشی هوشمند اسپارک 20C در ماه نوامبر، کمپانی تکنو دو عضو جدید (اسپارک 20 و اسپارک 20 پرو) را در ماه گذشته به خانواده “اسپارک 20” اضافه کرد. حالا نیز پس از گذشت یک ماه، این کمپانی عضو چهارم را به این سری معرفی کرده است. در حالیکه اکنون مشخصات گوشی هوشمند “تکنو اسپارک 20 پرو پلاس” بر روی وب‌سایت رسمی تکنو فهرست شده، اما تمامی مشخصات آن در اختیار علاقه‌مندان قرار داده نشده است و همچنان زمان عرضه رسمی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مشخصات تکنو اسپارک 20 پرو پلاس

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس در ابعاد 164.65 در 75.04 در 7.55 میلی‌متری طراحی شده است و از یک “صفحه نمایش امولد 6.78 اینچی خمیده با رزولوشن 1080 در 2436 پیکسلی (+FHD)، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر میزان روشنایی 1000 نیتی” بهره می‌برد.

لازم به ذکر است، این صفحه نمایش از قابلیت تنظیم تدریجی روشنایی صفحه با استفاده از روش PWM (مدولاسیون پهنای پالس) با فرکانس 2160 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. حفره پانچ مرکزی تعبیه شده بر روی این صفحه نمایش “یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فلاش LED دوگانه” را در خود جای داده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی تکنو اسپارک 20 پرو پلاس، با جزیره دوربین دایره‌ای شکل مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین به سیستم دوربین سه‌گانه و یک فلاش LED دوگانه مجهز می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند جذاب از یک “سنسور 1/1.67 اینچی با وضوح 108 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.75 (با قابلیت زوم داخلی 3 برابری)” بهره می‌برد. با این حال، متاسفانه جزئیات بیشتری در رابطه با دو سنسور دوربین دیگر ارائه نشده است.

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس به تراشه هلیو G99 آلتیمیت (Helio G99 Ultimate، احتمالاً نسخه اورکلاک شده تراشه هلیو G99) مجهز می‌باشد. این دستگاه تنها در یک پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی سی 53 جدید با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

کمپانی تکنو، در این طراحی این گوشی هوشمند از جزیره پویا (Dynamic Island) کمپانی اپل وام گرفته است و قابلیتی را تحت عنوان “پورت پویا/Dynamic Port” را معرفی کرده است. این جزیره پویا همیشه روشن، اطلاعات حائز اهمیتی مانند “اعلان‌ها، اطلاعات تماس، وضعیت شارژ و ..” را در بالای صفحه نمایش برای کاربر خود به نمایش می‌گذارد و نگاهی کلی از عملیات‌های در حال جریان را به او ارائه می‌دهد.

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس از استاندارد IP53 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) و یک “باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی سریع با سرعت 30 واتی” بهره می‌برد و عملکرد خود را از طریق اندروید 14 به نمایش می‌گذارد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از پورت USB Type-C
  • پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و WIFI 2.4+5GHz
  • پشتیبانی از ارتباط میدان نزدیک (NFC) و سیستم موقعیت‌یابی GNSS
  • بهره‌مندی از سنسور اثر انگشت (تعبیه شده در زیر صفحه نمایشگر)، قطب‌نما و ژیروسکوپ

تکنو اسپارک 20 پرو پلاس در 4 گزینه رنگی منحصر به فرد “مشکی/Temporal Orbits”، “سفید یخی/Lunar Frost”، “کرم/Radiant Starstream” و “سبز زیتونی/Magic Skin 2.0 Green” به بازار عرضه خواهد شد. در حالیکه جنس قاب پشتی گزینه رنگی “Magic Skin 2.0 Green” از جنس چرم مصنوعی است، به نظر می‌رسد جنس قاب پشتی سایر گزینه‌های رنگی از جنس شیشه بافت‌دار باشد.

در حال حاضر، جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت این دستگاه مطرح نشده است، اما انتظار می‌رود که مشابه سایر گوشی‌های هوشمند برند تکنو، این گوشی نیز (نسبت به گوشی‌های هم‌رده خود) از قیمت معقولی برخوردار باشد.

منبع: Gizmochina | Tecno-Mobile

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>