Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو اسپارک 20 معرفی شد؛ پایین رده ای با ظاهر آیفون!

تکنو اسپارک 20 معرفی شد؛ پایین رده ای با ظاهر آیفون!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تکنو (Tecno) تصمیم گرفته است خط تولید اسپارک (Spark) خود را با یک پیشنهاد ارزان قیمت جدید به نام اسپارک 20 (Spark 20) گسترش دهد. نکته جالب این دستگاه، شباهت عجیب آن با گوشی های آیفون اپل بوده که حتی قابلیت جذاب داینامیک آیلند آن را نیز قرض گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید تکنو با اِروتِک همراه باشید.

تکنو اسپارک 20 معرفی شد؛ پایین رده ای با ظاهر آیفون!

اسپارک 20 دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. مانند برخی از دستگاه های اخیر تکنو، این گوشی نیز دارای یک حفره پانچ برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و پورت دینامیک خود است که اعلان ها و اطلاعات وضعیت سیستم را در اطراف برش نمایش می‌دهد.

در بخش سخت افزاری یک چیپست هلیو G85 مدیاتک در قلب این دستگاه وجود دارد که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD جفت می‌شود. در جزیره دوربین این گوشی نیز یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز هوش مصنوعی و سنسور فلاش LED دوگانه تعبیه شده است.

اسپارک 20 در بخش نرم افزاری رابط کاربری HiOS مبتنی بر اندروید 13 را اجرا کرده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 18 واتی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت، جک هدفون و گواهینامه IP53 اشاره کرد.

تکنو اسپارک 20 در رنگ های مشکی، سفید، طلایی و آبی آسمانی عرضه می‌شود. از جزئیات قیمتی و دسترسی این دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

همچنین مطالعه کنید
راهنمای خرید برترین گوشی‌های گیمینگ بازار (آذر 1400)

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>