Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو اسپارک 20 پرو معرفی شد؛ آیفون 100 دلاری!

تکنو اسپارک 20 پرو معرفی شد؛ آیفون اندرویدی 100 دلاری!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تکنو (Tecno) در اوایل ماه جاری میلادی از گوشی هوشمند تکنو اسپارک 20 رونمایی کرد. این کمپانی، حالا پس از گذشت دو هفته، یک عضو قدرتمندتر را با نام تکنو اسپارک 20 پرو به این خانواده معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری این محصول با اِروتِک همراه باشید.

تکنو اسپارک 20 پرو به یک “صفحه نمایش IPS ال‌سی‌دی 6.78 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” مجهز می‌باشد. این دستگاه، مشابه با نسخه وانیلی (استاندارد) اسپارک 20، از جزیره پویا (دینامیک آیلند) بهره می‌برد. این جزیره با نمایش اطلاعاتی نظیر “وضعیت سیستم و “اعلان‌های برنامه‌های نصب شده” در اطراف حفره پانچ (محل قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی) به کاربران اجازه می‌دهد در یک نگاه کوتاه، اعلان‌های مهم دستگاه خود را مطالعه کنند.

تکنو اسپارک 20 پرو یک تراشه هلیو G99 مدیاتک و رم 8 گیگابایتی را در خود جای داده است. این دستگاه از فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی بهره می‌برد، با این حال امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSD) نیز برای کاربران فراهم شده است.

در قاب پشتی تکنو اسپارک 20 پرو، یک جزیره دوربین مربعی‌شکل به چشم می‌خورد. در دل این جزیره، یک سنسور 1/1.67 اینچی با وضوح 108 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.75 و دو دوربین کمکی QVGA با وضوح 0.08 مگاپیکسلی (ثبت تصاویر و ویدیوها با رزولوشن 320 در 240 پیکسلی) گنجانده شده است.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی Civi 3 با چیپست دایمنسیتی 8200 اولترا معرفی خواهد شد

تکنو اسپارک 20 پرو با تراشه هلیو G99 و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

تکنو اسپارک 20 پرو عملکرد خود را بر مبنای رابط کاربری HiOS (مبتنی بر اندروید 13) ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است، این دستگاه از یک “باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت 33 وات” بهره می‌برد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت (تعبیه شده بر روی حاشیه کناری قاب)
  • پشتیبانی از استاندارد IP53 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو

تکنو اسپارک 20 پرو در 4 گزینه رنگی “مشکی (Moonlit Black)، آبی آسمانی (Frosty Ivory)، گلبهی روشن-طلایی (Sunset Blush) و سبز چمنی (Magic Skin Green)” با روکش چرمی مات-براق و با قیمت 5599 پزو فیلیپین (معادل 100 دلار) به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>