Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ویوو V30 لایت با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی از راه رسید!

گوشی ویوو V30 لایت با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی از راه رسید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ویوو به‌تازگی از اولین گوشی در سری V30 خود با نام «V30 لایت» (vivo V30 Lite) رونمایی کرد. این گوشی همچنین اولین سری V ویوو را آغاز خواهد کرد که از عدد زوجی برای آن استفاده شده است. گوشی‌های هوشمند قبلی ویوو در این سری با اعداد فرد خود شناخته می‌شدند و در گذشته شاهد سری‌هایی نظیر V29 و V27 و V25 بودیم. به هر حال، برای آشنایی با مشخصات و برچسب قیمتی گوشی ویوو V30 لایت با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

گوشی ویوو V30 لایت قدرت‌گرفته از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۹، همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این گوشی از رابط کاربری FuntouchOS مبتنی‌بر اندروید ۱۳ بهره می‌برد اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه تا چه نسخه‌ای به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

گوشی ویوو V30 لایت

صفحه‌نمایش امولد ۶.۶۷ اینچی ویوو V30 لایت با رزولوشن +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۱۵۰ نیتی را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، گوشی جدید کمپانی ویوو به یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۴۴ واتی مجهز شده است.

این گوشی هوشمند دارای ۴ دوربین می‌باشد؛ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی. فلاش LED دایره‌ای‌شکلی با نام Aura Light نیز دوربین‌های پنل پشتی گوشی ویوو V30 لایت را همراهی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی میان‌رده‌ی ویوو باید به مواردی نظیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، گواهی IP54، اتصال 5G و فناوری NFC اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی لاوا بلیز 2 5G با طراحی چشم نواز و یک رینگ لایت آبی زیبا معرفی شد

ویوو V30 لایت، ۷.۶۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۰ گرم وزن دارد و در دو رنگ‌بندی سبز تیره (Black Forest) و رزگلد روانه‌ی بازارها می‌شود. قیمت این محصول در کشور مکزیک حدود ۵۳۰ دلار در نظر گرفته شده اما تاریخ عرضه‌ی آن در سایر بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>