Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه پرو گوشی ویوو V29 با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چهارمین عضو خانواده ویوو V29، یعنی ویوو V29 پرو رونمایی شد. این گوشی با یک دوربین مضاعف و تراشه‌ای سریع‌تر از نسخه وانیلی (استاندارد) سری ویوو V29 پیشی گرفته و قادر است تجربه کاربری پیشرفته‌تری را ارائه نماید. علاوه بر این، ویوو V29 پرو ارتقاء چشمگیری را نسبت به ویوو V27 پرو که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، به نمایش می‌گذارد. برای آشنایی با این میان‌رده جذاب با اِروتِک همراه باشید.

ویوو V29 پرو ساخت کشور هند است و به واسطه ضخامت 7.46 میلی‌متری خود در زمره گوشی‌های نسبتاً باریک موجود در بازار به شمار می‌آید. قاب جلویی گوشی (مانند قاب پشتی) از جنس شیشه است و از انحنا 55 درجه‌ای بهره می‌برد و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن تنها به 2.4 میلی‌متر می‌رسند.

مانند تمامی گوشی‌های سری V29 ویوو، ویوو V29 پرو نیز به یک صفحه نمایش خمیده آمولد 6.78 اینچی مجهز شده است. صفحه نمایش این گوشی از “وضوح 2800 در 1260 پیکسلی، نرخ نمونه برداری لمسی لحظه‌ای 1000 هرتزی و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد.

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

علاوه بر این، نسخه پرو گوشی ویوو V29 با حداکثر روشنایی 1300 نیتی و کاهش نور با استفاده از مدولاسیون پهنای باند (PWM) در فرکانس‌های بیشتر از 2160 هرتز (با ارائه 16000 سطح روشنایی) در شرایط نوری مختلف، دید فوق‌العاده‌ای را برای کاربران خود تضمین می‌کند. ضمناً صفحه نمایش 10 بیتی این گوشی به صورت کامل DCI-P3 را تحت پوشش قرار می‌دهد و با اخذ گواهی‌نامه +HDR10 قادر است برای کاربر، رنگ‌ها را به صورت زنده و با دامنه دینامیکی پیشرفته‌ای به نمایش بگذارد.

در هنگام مقایسه گوشی ویوو V29 پرو با نسخه استاندارد ویوو V29، ارتقاء قابل‌توجهی در تراشه به کار گرفته‌شده، به چشم می‌خورد. در حالیکه ویوو V29 از تراشه اسنپدراگون 778G بهره می‌برد، نسخه پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 کمپانی مدیاتک خود قادر است عملکرد بهتری (خصوصاً در بخش GPU) را به کاربران ارائه دهد.

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

از سوی دیگر، از آنجایی که هر دو گوشی ویوو V29 پرو و ویوو V27 پرو از تراشه‌های یکسانی بهره می‌برند، ارتقاء اصلی در “قابلیت شارژ” نهفته است. ویوو V29 پرو (مشابه با گوشی ویوو V27 پرو و نسخه استاندارد گوشی V29) به یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است اما این گوشی (مانند نسخه استاندارد این سری) با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی، از قابلیت شارژ 66 واتی V27 پرو پیشی می‌گیرد.

از لحاظ تنظیمات دوربین، ویوو V29 پرو، به عنوان اولین گوشی سری V ویوو دربردارنده دوربین پرتره به بازار خواهد آمد. این گوشی از یک دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی با قدرت زوم 2 برابری به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از سوژه‌هایی با فاصله 0.5 تا 2 متری، تصاویر واضح و باکیفیتی را ثبت نمایند. علاوه بر این، این محصول از سنسور IMX663 سونی با قابلیت فوکوس خودکار “تمام پیکسلی دو هسته‌ای” بهره می‌برد که قابلیت ثبت تصاویر واضح در محیط‌های کم نور را نیز برای کاربران فراهم می‌سازد.

همچنین مطالعه کنید
افشاء برخی از مشخصات گوشی Moto E40: میان‌رده‌ای جذاب!

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

لازم به ذکر است این گوشی از دوربین اصلی و فوق‌عریض یکسانی با گوشی‌های ویوو V29 و ویوو V27 پرو برخوردار است و از یک “سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 (1/1.56 اینچ) همراه با یک لنز با دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)” و یک “ماژول دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی” بهره می‌برد. شایان ذکر است که این دستگاه به سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجهز نشده و کمپانی ویوو با گنجاندن دوربین پرتره در این گوشی، قابلیت‌های عکاسی پیشرفته را در اولویت خود قرار داده است.

علاوه بر این، ویوو V29 پرو از یک فلاش حلقه‌ای LED هوشمند به نام “Aura Light” با قطر 15.6 میلی‌متر بهره می‌برد. این فلاش نسبت به فلاش‌های به کار گرفته شده در نسل‌های پیشین گوشی‌های ویوو، 36% روشن‌تر است و قادر است تا دمای رنگ خود را با توجه به نور محیط تنظیم نماید.

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

به رسم گوشی‌های سری V ویوو، نسخه پرو ویوو V29 نیز به یک دوربین سلفی چشمگیر مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی از یک ماژول 50 مگاپیکسلی با لنز عریض 92 درجه و قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد. شایان ذکر است که قابلیت فوکوس خودکار این دوربین فراتر از استاندارد‌های رایج فوکوس خودکار به کار گرفته شده در سایر دوربین‌ها است و این دوربین با قابلیت “فوکوس خودکار چشمی” خود، از فوکوس دائمی دوربین روی چهره و ثبت عکس‌های سلفی واضح و بی‌نقص اطمینان حاصل می‌نماید.

این گوشی در 2 گزینه رنگی “آبی آسمانی (Himalayan Blue) و مشکی (Space Black)” در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در طراحی نسخه “آبی آسمانی” این گوشی، ویوو با الهام‌گیری از مناظر “کوهستانی ابری هیمالیا” اقدام به ترکیب ذرات مغناطیسی (در مقیاس نانو) کرده است و به این نسخه رنگی جلوه‌ای درخشان بخشیده است.

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

ویوو V29 پرو به زودی همراه با یک “کابل USB-C، یک آداپتور شارژ FlashCharge با قدرت 80 وات، قاب محافظ، گلس محافظ صفحه از پیش نصب شده، سوزن (اجکتور) مخصوص به سیم‌کارت و دفترچه راهنمای شروع سریع” و در دو پیکربندی زیر به بازار عرضه خواهد شد:

  • پیکربندی “رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” با قیمت 480 دلار
  • پیکربندی “رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” با قیمت 515 دلار

گوشی ویوو V29 پرو با تراشه دایمنسیتی 8200 رونمایی شد

برای آخرین نکته نیز باید گفت که این گوشی از اسلات دو سیم کارته بهره می‌برد اما به واسطه عدم تجهیز به اسلات میکرو اس دی (microSD)، قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی را ندارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>