Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا فاش شد

جزئیات ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی و رونمایی سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S24 در سال جدید، هرروزه مشخصات بیشتری از این سری فاش می‌شود. آخرین نشت اطلاعاتی (که مستقیماً از داخل کارخانه به بیرون درز کرده است) مربوط به ماژول دوربین گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S24 اولترا می‌باشد.

تصویر فاش شده، اطلاعات حائز اهمیتی در رابطه با چینش و ترکیب قرارگیری اجزاء ماژول دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا با سیستم دوربین چهارگانه را در اختیار ما قرار می‌دهد. با استناد به اطلاعات پیشین، جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ به “یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، 2 دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید)” مجهز خواهد بود. علاوه بر این، برخی از منابع آگاه از قابلیت بزرگ‌نمایی (زوم) بدون اتلاف (کاهش کیفیت تصویر) 2، 3، 5 و 10 برابری ماژول دوربین این دستگاه خبر داده‌اند.

با این حال، متاسفانه این تصویر جزئیات بسیار زیادی را در اختیار ما قرار نداده و تنها برخی از اطلاعات کم اهمیت‌تر مانند توضیح کوتاهی از سخت‌افزارهای تعبیه شده و شماره قطعات را به ما ارائه می‌دهد. با این حال، افشاگری‌های مربوط به ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا تنها به این تصویر محدود نمی‌شود. کمی پیش‌تر، در یک گزارش، برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی چشمگیر این دستگاه با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شد. بر اساس این گزارش، قابلیت‌های هوش مصنوعی در دوربین گلکسی S24 اولترا، قابلیت‌های سخت‌افزاری ماژول دوربین (خصوصاً در شرایط کم‌نور) را به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی تاشو وان پلاس اپن، احتمالاً یک ری برند از اوپو فایند N2 خواهد بود

در نهایت، انتظار می‌رود که پرچم‌دار جدید سامسونگ، با قابلیت‌های بی‌نظیر ماژول دوربین خود تا مدت‌ها در صدر گوشی‌های پرچم‌دار مخصوص عکاسی حرفه‌ای قرار داشته باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>