Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی ناتینگ فون (2a) فاش شد [والپیپرهای رسمی]

مشخصات کلیدی ناتینگ فون (2a) فاش شد [والپیپرهای رسمی]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در چند هفته گذشته و با نزدیک‌تر شدن به مراسم رونمایی از گوشی ناتینگ فون (2a) جزئیات بیشتری از این دستگاه فاش شده است. با استناد به گزارشات برخی از منابع آگاه، کمپانی ناتینگ احتمالاً از این گوشی میان‌رده در تاریخ 24 الی 27 فوریه سال 2024 میلادی (7-10 اسفند ماه) در کنگره جهانی MWC شهر بارسلونا رونمایی خواهد کرد. اما علاوه بر چارچوب زمانی احتمالی برای رونمایی از این دستگاه، روز گذشته وب‌سایت Smartprix جزئیات بیشتری از سخت‌افزارهای تعبیه شده بر روی این گوشی میان‌رده جذاب را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

بنا به اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند ناتینگ فون (2a) از یک “صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی (توسعه‌یافته‌شده توسط کمپانی‌های BOE و Visionox) با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و رزولوشن 1084 در 2412 پیکسلی” بهره خواهد برد. علاوه بر این، منابع متعددی از تجهیز این گوشی به تراشه دایمنسیتی 7200 کمپانی مدیاتک خبر داده‌اند.

با حرکت به سمت قاب پشتی، انتظار می‌رود “یک سنسور اصلی 1/1.5 اینچی S5KNG9 کمپانی سامسونگ با وضوح 50 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق‌عریض (اولترا واید) 1/2.76 اینچی S5KJN1 سامسونگ با وضوح 50 مگاپیکسلی” را در جزیره دوربین ناتینگ فون (2a) شاهد باشیم. پیش‌بینی می‌شود دوربین سلفی این دستگاه نیز به یک سنسور IMX615 کمپانی سونی با وضوح 32 مگاپیکسل مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات گوشی گلکسی A05 سامسونگ فاش شد

مشخصات کلیدی ناتینگ فون (2a) فاش شد [والپیپرهای رسمی]

علاوه بر افشاء مشخصات کلیدی این گوشی میان‌رده، برخی از افشاگران تصاویر پس‌زمینه (Wallpaper) رسمی این دستگاه را نیز منتشر کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در بخش زیر مشاهده کنید.

با استناد به شایعات مطرح شده، ناتینگ فون (2a) نسبت به ناتینگ فون (2) در محدوده جغرافیایی وسیع‌تری به عرضه خواهد رسید و کمپانی ناتینگ قصد دارد تا 4 نسخه از این گوشی را برای عرضه در کشورهایی مانند “ژاپن و هند”، قاره “اروپا” و “بازار جهانی” به تولید برساند. تاکنون، عرضه ناتینگ فون (2a) در 2 گزینه رنگی “مشکی” و “سفید” به تایید رسیده است اما این احتمال وجود دارد که یک گزینه رنگی جدید نیز به این جمع کوچک و خنثی بپیوندد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>