Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سنسور اصلی دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به 200 مگاپیکسل ارتقاء می‌یابد

سنسور اصلی دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به 200 مگاپیکسل ارتقاء می‌یابد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اکانت افشاگر “Ice Universe” در جدیدترین توییت خود اطلاعاتی دیگری را در رابطه با گوشی پرچمدار گلکسی اس 24 اولترا (Galaxy S24 Ultra) سامسونگ به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ از یک دوربین اصلی 200 مگا‌پیکسلی ارتقاءیافته بهره می‌برد. این امکان وجود دارد که سنسور دوربین که احتمالاً نسخه بهبود‌یافته سنسور ایزو‌سل HP2 فعلی است، سنسور ایزو‌سل HP25X باشد. این ارتقاء نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد تا وضوح و قابلیت‌های تصویربرداری برتر را برای کاربران گوشی پرچم‌دار خود به ارمغان بیاورد.

سنسور اصلی گوشی سامسونگ گلکسی اس 24اولترا به 200 مگاپیکسل ارتقاء می‌یابد

انتظار می‌رود که اندازه سنسور دوربین 200 مگا‌پیکسلی جدید گلکسی اس 24 اولترا، همان اندازه 1/1.3 اینچی سنسور فعلی دوربین گوشی‌های سامسونگ را حفظ کند. شایان ذکر است که این سنسور به فناوری فوکوس خودکار “Super Quad Phase Detection” به همراه باندینگ 1 × 4 پیکسل بومی (ثبت تصاویر با کیفیت 50 مگا‌پیکسل) و 1 × 16 پیکسلی (ثبت تصاویر با کیفیت 12 مگا‌پیکسل) مجهز خواهد بود. این ترکیب از ویژگی‌ها، بهبود کیفیت تصاویر و تطبیق‌پذیری هر چه بیشتر آنان را نوید می‌دهد.

علاوه بر دوربین اصلی، طبق شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس 24 اولترا، از یک دوربین تله‌فوتو جدید و بهبود‌یافته 50 مگا‌پیکسلی با اندازه سنسور 1/2.52 اینچی و پیکسل‌های 0.7 میکرو‌متر؛ با قدرت بزرگ‌نمایی 3 برابری (3X) نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این افزایش قابل توجه در اندازه و ابعاد سنسور، تاثیر چشمگیری بر کیفیت تصاویر ثبت شده داشته باشد و امکان بزرگ‌نمایی واضح‌تر و دقیق‌تر را برای کاربران فراهم سازد.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ سرانجام از گلکسی A14 5G رونمایی کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>