Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد؛ پرچمداری با دوربین های پیشرفته!

گوشی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد؛ پرچمداری با دوربین های پیشرفته!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ZTE سرانجام از نوبیا Z60 اولترا رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار که از دوربین‌هایی منحصربه‌فرد نیز بهره می‌برد، اولین دستگاه متعلق به ZTE است که گواهی مقاوم در برابر آب و گردوغبار IP68 را دریافت کرده است. برای آشنایی با این محصول قدرتمند با اِروتِک همراه باشید.

نوبیا Z60 اولترا طراحی زاویه‌دار گوشی‌های اخیر این برند مانند Z50S پرو را ادامه می‌دهد و مجهز به یک صفحه‌نمایش تخت ۶.۸ اینچی امولد با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این پنل توانایی ارائه‌ی نرخ نمونه‌برداری تا سقف ۱۲۰۰ هرتز و تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتزی را دارد. زیر نمایشگر نوبیا Z60 اولترا، یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل ۲.۲۴ میکرومتر و تراکم پیکسلی ۴۰۰ppi قرار گرفته که از یک تراشه‌ی اختصاصی و موتور یادگیری عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت تصاویر استفاده می‌کند.

گوشی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد؛ پرچمداری با دوربین‌های پیشرفته

گوشی نوبیا Z60 اولترا دارای جدیدترین تراشه‌ی کوالکام، یعنی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳، است و به رم LPDDR5X و حافظه‌ی داخلی UFS 4.0 مجهز می‌باشد. از آن‌جایی که با محصولی از برند نوبیا سر و کار داریم، انتظار بهبودهای متمرکز بر گیمینگ نیز از این گوشی می‌رود. از این رو، نوبیا گوشی پرچمدار جدید خود را به یک صفحه‌ی حرارتی و محفظه‌ی بخار بزرگ با فیبر نانوکربن ابررسانا مجهز کرده تا به بهبود انتقال گرمای این دستگاه کمک کند. در کنار این‌ها، نوبیا Z60 اولترا لایه‌ی نرم‌افزاری اختصاصی Game Space و فناوری‌هایی مانند تثبیت‌کننده‌ی فوق‌العاده‌ی فریم را ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
اپل از گوشی های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس رونمایی کرد

یکی از برجسته‌ترین نکاتی که درباره‌ی گوشی جدید برند نوبیا به چشم می‌خورد، مربوط به دوربین‌های آن می‌شود. دوربین اصلی گوشی نوبیا Z60 اولترا دارای حسگر ۱/۱٫۴۹ اینچ ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی با لنز ۳۵ میلی‌متری f/۱.۶ است و از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند و اساساً با همان دوربینی روبه‌رو هستیم که پیش از این در گوشی نوبیا Z50S پرو مورداستفاده قرار گرفته بود.

برای تصاویر فوق عریض، این گوشی به دوربین اولترا واید ۱/۱.۵۶ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۸ میلی‌متری f/۱.۸، سیستم فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال سه سطحی مجهز شده است.

دوربین تله‌فوتوی این گوشی نیز دارای لنز ۸۵ میلی‌متری با لرزش‌گیر اپتیکال است و از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ۱.۲ اینچ کمپانی آمنی‌ویژن OV64B بهره می‌برد.

گوشی نوبیا Z60 اولترا از باتری پرظرفیت ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۸۰ وات استفاده می‌کند. از نظر نرم‌افزاری نیز جدیدترین گوشی پرچمدار نوبیا، اندروید ۱۴ را تحت رابط کاربری MyOS نوبیا اجرا می‌کند.

رنگ‌‌بندی‌های مشکی، نقره‌ای یا خاکستری و چهار کانفیگ ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (۵۹۹ دلار)، ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت (۶۴۹ دلار)، ۱۲ گیگابایت/۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی (۷۸۰ دلار) برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند.

امکان پیش‌خرید Z60 اولترا هم‌اکنون از طریق سایت رسمی نوبیا مهیا شده و عرضه‌ی آن از تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که این گوشی پرچمدار در آمریکای شمالی، اروپا، انگستان و مکزیک در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>