Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا طراحی و مشخصات کلیدی Z50S پرو را فاش کرد

نوبیا طراحی و مشخصات کلیدی Z50S پرو را فاش کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی نوبیا Z50S پرو در 20 جولای (29 تیر) وارد بازار می‌شود و روز گذشته زد تی ای طراحی گوشی جدید زیرممجموعه خود یعنی نوبیا را به نمایش گذاشت. این شرکت همچنین برخی از مشخصات کلیدی مانند چیپست، وضوح نمایشگر و ظرفیت باتری را فاش کرده است.

نوبیا طراحی و مشخصات کلیدی Z50S پرو را فاش کرد

بر اساس اطلاعات منتشرشده دوربین اصلی Z50S پرو احتمالاً از یک سنسور 1 اینچی سفارشی جدید با فاصله کانونی 35 میلی‌متری بهره می‌برد. البته ما فرض می‌کنیم که این همان دوربین تکامل یافته 35 میلی‌متری نوبیا Z50 اولترا است که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد.

تمام رندرها نشان می‌دهند که Z50S پرو یک دستگاه مستقل است و شباهت زیادی با Z50 وانیلی یا Z50 اولترا قدرتمند ندارد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام عرضه می‌شود، اما صفحه‌نمایش آن ویژگی‌هایی مانند کناره‌های خمیده یا دوربین زیر نمایشگر را که در دو پرچمدار دیگر دیده می‌شوند، از دست داده است.

تیزرهای رسمی همچنین به شارژ سریع 80 واتی برای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی، صفحه‌نمایش 6.78 اینچی با وضوح 1.5K و رزولوشن 1220p و همچنین پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 اشاره می‌کنند.

دوربین 35 میلی‌متری جدید، نقطه اصلی بحث درباره نوبیا Z50S پرو خواهد بود. این دوربین دارای یک لنز 1G+6P است که در اصل یک دیافراگم هفت تکه با یک شیشه و شش عنصر پلاستیکی است. ما هنوز چیزی در مورد سنسور پشت لنز نمی‌دانیم، اما این شرکت تایید کرد که دهانه واقعی دیافراگم 5.21 میلی‌متر در قطر خواهد بود و ادعا می‌کند که “بزرگترین سنسور در صنعت” است.

رونمایی این گوشی در روز پنجشنبه انجام می‌شود و امیدواریم در روزهای منتهی به این رویداد جزئیات بیشتری در مورد نوبیا Z50S پرو را دریافت کنیم.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی فلش، اولین تلفن اندرویدی جهان با شارژ بی‌سیم مغناطیسی

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>