Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر ایسوس راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو فاش شد

تصاویر رندر ایسوس راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ایسوس قصد دارد به صورت رسمی از لاین راگ 2024 خود در نمایشگاه CES (که در 18 دی در لاس وگاس برگزار می‌شود) رونمایی کند. این خط تولید، گوشی‌های راگ فون (ROG Phone) 8 و راگ فون 8 پرو را نیز در بر می‌گیرد. وب‌سایت Windows Report در یکی از جدیدترین گزارشات خود، برخی از تصاویر رندر این دو دستگاه را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. این تصاویر، نگاهی دقیق‌تر به جزئیات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری دو محصول و سایر لوازم جانبی توسعه‌یافته توسط ایسوس را در اختیار ما قرار می‌دهند. برای آشنایی با محصولات لاین راگ 2024 ایسوس با اِروتِک همراه باشید.

هر دو گوشی راگ فون 8 و راگ فون 8 پرو در “بخش‌های نمایشگر و جزیره دوربین” از طراحی منحصر به فرد و به‌روز ایسوس بهره می‌برند. هر دو دستگاه به یک “صفحه نمایش تخت امولد 6.78 اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی چشمگیر 165 هرتزی و حداکثر میزان روشنایی 2500 نیتی” مجهز می‌باشند. کمپانی ایسوس با ایجاد تغییرات بنیادین در حفره پانچ گوشی‌های سری راگ فون 8 توانسته است ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر را نسبت به گوشی‌های سری راگ فون 7، کاهش دهد و ظاهر مدرن‌تری را برای این سری به ارمغان آورد.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، راگ فون 8 ابعادی در حدود “163.8 در 76.8 در 8.9 میلی‌متری” دارد و وزن آن تنها به 225 گرم می‌رسد. علاوه بر این، گوریلا گلس Victus 2 با پوشش کامل پنل پشتی و نمایشگر حفاظت تمام‌جانبه‌ای را از هر دو دستگاه به عمل می‌آورد. لازم به ذکر است، قاب پشتی هر دو گوشی به آرم “RGB” مزین می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
میکس فولد 3 شیائومی احتمالاً با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

دوگانه راگ فون 8 به تراشه پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، مجهز خواهند بود و از رم نوع LPDDR5X پشتیبانی می‌کنند. حداکثر ظرفیت رم در راگ فون 8 به 12 گیگابایت و در راگ فون 8 پرو به 24 گیگابایت می‌رسد! در رابطه با فضای ذخیره‌سازی، هر دو دستگاه از حافظه داخلی نوع UFS 4.0 بهره می‌برند و نسخه وانیلی (استاندارد) از ظرفیت حداکثر 256 گیگابایتی و نسخه پرو از ظرفیت حداکثر 1 ترابایتی پشتیبانی می‌کنند.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، در این دوگانه ایسوس، تنظیمات دوربین تغییرات چشمگیری را تجربه خواهند کرد و هر دو به “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور IMX890 سونی)، یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 13 مگاپیکسلی و یک ماژول تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری” مجهز خواهند شد. علاوه بر این، حفره پانچ تعبیه شده بر روی صفحه نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد.

هر دو دستگاه، عملکرد خود را از طریق رابط کاربری ROG UI (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش خواهند گذاشت. از سایر مشخصات این دو گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 5.0 و پاور دلیوری (PD) با سرعت حداکثر 65 واتی
  • پشتیبانی از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>