Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پلی استیشن 5 پرو احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

پلی استیشن 5 پرو احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جف گراب، یکی از ژورنالیست‌های مطرح حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، در صحبت‌های جدید خود به تاریخ عرضه‌ی احتمالی کنسول PS5 Pro اشاره داشته و جزئیاتی درباره‌ی سخت‌افزار آن به اشتراک گذاشته است. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین گمانه‌زنی‌های پیرامون پلی استیشن 5 پرو، با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

مدتی است که شایعات متعددی درباره‌ی کنسول میان‌نسلی سونی با نام احتمالی «PS5 Pro» به گوش می‌رسد و حتی برخی از این گمانه‌زنی‌ها به اطلاعات بالقوه‌ای درمورد سخت‌افزار این کنسول اشاره داشته‌اند. در همین راستا، جف گراب نیز جزئیات جالب توجهی درباره‌ی این کنسول موردانتظار مطرح کرده است.

این ژورنالیست در جریان پادکست گیم مس (Game Mess)، اطلاعاتی که به‌تازگی از سخت‌افزار و مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو فاش شده بود را تأیید کرد و اظهار داشت که این مشخصات در حال حاضر بر پایه‌ی احتمالات گزارش می‌شود، چرا که هنوز کاملاً قطعی نشده است!

پلی استیشن 5 پرو احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

جف گراب همچنین ادعا کرده که پلی‌ استیشن 5 پرو از فناوری سوپرسمپلینگ (Supersampling) یادگیری ماشینی اختصاصی سونی و مشابه فناوری DLSS کارت گرافیک‌های انویدیا بهره می‌برد. این ویژگی به کنسول PS5 Pro اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را با «وضوح تصویری بالا و نرخ فریم بسیار بالا» اجرا کند. گراب همچنین تأکید داشته که دقیقاً به خاطر همین فناوری است که تسریع سخت‌افزاری دوبرابری در ردیابی پرتو (Ray Tracing) میسر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
کنسول دستی استیم دک اولد معرفی شد

این ژورنالیست همچنین از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (حوالی شهریور و مهر سال ۱۴۰۳) به عنوان ماهی که کنسول پلی استیشن 5 پرو احتمالاً در آن عرضه خواهد شد، یاد کرده است. گزارشات قبلی نیز این محدوده‌ی زمانی را برای تاریخ احتمالی عرضه‌ی کنسول PS5 Pro در نظر گرفته بودند.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً کمپانی سونی در چه زمانی قصد رونمایی از کنسول میان‌نسلی خود را دارد اما اگر این شایعات صحت داشته باشند و پلی استیشن 5 پرو در ماه سپتامبر عرضه شود، باید انتظار داشت که طی ماه‌های آتی از PS5 Pro به‌‎صورت رسمی رونمایی به عمل آید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>