Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی با پردازنده Core i9-14900HX در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق آخرین گزارش‌ها، کمپانی شیائومی بر روی لپ تاپ گیمینگ جدیدی با شماره مدل TM2211 کار می‌کند که دارای دو نسخه‌ی مختلف با پردازنده‌های Core i9-14900HX و Core i5-14500HX است. برای آشنایی با جزئیات بیشتر درباره‌ی این لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی با اِروتِک همراه باشید.

لپتاپ گیمینگ جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این لپ‌تاپ جدید بخشی از سری ردمی G شیائومی خواهد بود یا حکم بازگشت برند اصلی لپ‌تاپ‌های گیمینگ شیائومی را خواهد داشت. در هر حال، لپ‌تاپ گیمینگ جدید شیائومی به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است و توانستیم با برخی از مشخصات آن بهتر آشنا شویم.

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی با پردازنده Core i9-14900HX در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

مدل قدرتمندتر این محصول که از پردازنده‌ی Core i9-14900HX با ۲۴ هسته (۸ هسته‌ی بزرگ و ۱۶ هسته‌ی کوچک) بهره می‌برد، در همان نگاه اول توجه‌های بیشتری را به سمت خود جلب می‌‎کند. این پیکربندی از پتانسیل بالای این لپ‌تاپ، به خصوص برای گیمینگ و سناریوهای چندوظیفه‌ای و شلوغ خبر می‌دهد. از طرف دیگر اما مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i5-14500HX، کمی ضعیف‌تر است و از ۶ هسته‌ی بزرگ و ۸ هسته‌ی کوچک استفاده می‌کند. این مدل بیشتر برای کاربرانی است که به دنبال تعادل مناسبی بین عملکرد و هزینه هستند و نمی‌خواهند بیش از اندازه خرج کنند.

همچنین مطالعه کنید
لپ تاپ گیمینگ قدرتمند راگ زفیروس G16 ایسوس روانه بازار شد

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی با پردازنده Core i9-14900HX در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

پردازنده‌های نسل چهاردهم HX اینتل، که در این مدل‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اساساً نسخه‌های با فرکانس بالای سری HX نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل محسوب می‌شوند و همان معماری و فرآیند ساخت را حفظ کرده‌اند.

از آن‌جایی که پردازنده‌های سری HX اینتل به قدرت پردازش بالایشان مشهور هستند، معمولاً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ از آن‌ها بیشتر استفاده می‌شود و اغلب می‌توان این پردازنده‌ها را همراه با کارت‌های گرافیک مجزا مشاهده کرد. با این وجود، جزئیات دقیق کارت گرافیک لپ‌تاپ گیمینگ جدید شیائومی در پلتفرم گیک‌بنچ هم‌چنان افشا نشده است. علی‌رغم کمبود اطلاعات موثق و قابل اعتماد، شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون این محصول به احتمال بهره‌گیری از کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا در ساخت لپ‌تاپ جدید شیائومی اشاره داشته‌اند.

با توجه به بنچمارک گیک‌بنچ، نسخه‌ی آزمایش‌شده‌ی این لپ‌تاپ گیمینگ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR5 است. اگرچه این احتمال وجود دارد که شیائومی عرضه‌ی مدل‌هایی با حافظه‌ی رم بیشتر را برای کاربرانی که خواستار عملکرد بهتری هستند، در نظر بگیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>