Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مینی کامپیوتر Meenhong JX2 با صفحه نمایش لمسی معرفی شد

مینی کامپیوتر Meenhong JX2 با صفحه نمایش لمسی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طی روزهای گذشته یک گجت کاربردی و جذاب دیگر به دنیای کامپیوترهای کوچک اضافه شد. مینی کامپیوتر Meenhong JX2 یک کامپیوتر جمع و جور است که به “یک صفحه نمایش لمسی 5.7 اینچی، رم 8 گیگابایتی، تراشه Celeron N5105 اینتل با سیستم خنک‌کننده فعال و دو رابط M.2” مجهز می‌باشد.

مینی کامپیوتر Meenhong JX2 با صفحه نمایش لمسی معرفی شد

مشخصات مینی کامپیوتر Meenhong JX2

مینی کامپیوتر JX2 در ابعاد 160.6 در 81.9 در 21.5 میلی‌متری و حجم یک چهارم لیتر طراحی شده است. این مینی PC به یک ورودی برق 30 وات 12 ولتی نیاز دارد و ممکن است با برخی از شارژرهای رایج گوشی‌های هوشمند سازگار نباشد.

این دستگاه به تراشه چهار هسته‌ای Celeron N5105 اینتل و گرافیک یکپارچه UHD اینتل (دارای 24 واحد اجرایی) مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش 5.7 اینچی لمسی مینی کامپیوتر JX2 از وضوح 1920 در 1080 پیکسلی بهره می‌برد.

این دستگاه از دو اسلات M.2 2280 بهره می‌برد که یکی از آنها فقط به SATA محدود شده است در حالی که دیگری از NVMe و SATA SSD پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، مینی کامپیوتر Meenhong JX2 به “یک پورت HDMI 2.0، یک پورت اترنت (گیگابیت)، سه پورت USB-A، دو پورت USB-C و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری” مجهز می‌باشد. در حالیکه یکی از 2 پورت USB-C از فناوری پاور دلیوری (شارژ سریع) و حالت DP Alt پشتیبانی می‌کند، پورت دوم USB-C تنها وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد. از نظر اتصال بی‌سیم، این گجت جمع و جور از “بلوتوث 5.2” و “وای‌فای 6” پشتیبانی می‌کند.

جزئیات قیمت و عرضه

این گجت زیبا در دو پیکربندی به بازار عرضه می‌شود. قیمت هر پیکربندی به شرح زیر است:

  • پیکربندی رم 8 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی: 194.99 دلار
  • پیکربندی رم 8 گیگابایتی/فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی: 209.99 دلار
همچنین مطالعه کنید
مینی کامپیوتر AOOSTAR T-Box با پردازنده N100 اینتل رونمایی شد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>