Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی A15 فایوجی سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

گلکسی A15 فایوجی سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ حداقل 2 مدل از گوشی گلکسی A15 را در سه ماهه اول سال 2024 میلادی به بازار معرفی کند. پیش‌تر نیز، مشخصات و تصاویر رندر مدل فورجی (4G) این دستگاه با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شد. اما حالا مشخصات کلیدی گوشی گلکسی A15 فایوجی (5G) سامسونگ بر روی وب‌سایت پایگاه گیک‌بنچ منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این لیست، این دستگاه به تراشه دایمنسیتی +6100 کمپانی مدیاتک مجهز خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A15 فایوجی در گیک بنچ رؤیت شد

گوشی گلکسی A15 فایوجی با شماره مدل “SM-A156B” در آزمایشات تک هسته‌ای به امتیاز “664” و در آزمایشات چند هسته‌ای به امتیاز “1717” دست یافت و این امتیازات به‌دست‌آمده با امتیازات مدل فورجی این دستگاه (که در ماه گذشته با شماره مدل “SM-A155F” در لیست گیک‌بنچ رؤیت شد) هم‌تراز است و مطابقت دارد. علاوه بر این، نسخه فایوجی این گوشی با رم 4 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود این دستگاه، عملکرد خود را با استفاده از رابط کاربری One UI 6 و سیستم عامل اندروید 14 به نمایش بگذارد.

بر اساس شایعات مطرح شده، گوشی گلکسی A15 فایوجی سامسونگ با صفحه نمایش اولد 6.5 اینچی، رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی به بازار معرفی خواهد شد. علاوه بر این، احتمال می‌رود این دستگاه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به دست کاربران برسد.

همچنین مطالعه کنید
برخی از مشخصات گوشی موتورولا ژنو به بیرون درز کرد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>