Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی گلکسی M44 سامسونگ در کره جنوبی با تراشه غافلگیرکننده رونمایی شد

گلکسی M44 سامسونگ با یک تراشه غافلگیرکننده رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سامسونگ روز گذشته از گوشی گلکسی M44 سامسونگ (Samsung Galaxy M44) با یک تراشه جذاب در کره جنوبی رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این گوشی هوشمند جدید و آشنایی با مشخصات آن با اِروتِک همراه باشید.

گوشی گلکسی M44 سامسونگ در کشور کره جنوبی نه با نامی که ما می‌شناسیم، بلکه با نام گلکسی جامپ ۳ (Galaxy Jump 3) به بازارهای این کشور راه پیدا کرده است. با وجود تفاوت نامی که بین نسخه‌ی داخلی و بین المللی این گوشی وجود دارد، احتمالاً به‌زودی شاهد عرضه‌ی گوشی گلکسی M44 سامسونگ در خارج از کره نیز باشیم. لازم به ذکر است که «M44» در نام این گوشی از شماره مدل «SM-M446KZKAKTC» آمده و به همین خاطر نام گلکسی M44 سامسونگ برای آن در نظر گرفته شده است.

طراحی این گوشی جدید دقیقاً مشابه آن‌چه که از یک گوشی میان‌رده‌ی سامسونگی در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی انتظار می‌رود است. در گلکسی M44 سامسونگ شاهد سه دوربین دایره‌ای پشتی و یک فلاش دایره‌شکل LED در سمت راست و مابین بالایی‌ترین دوربین و دوربین میانی هستیم. نمایشگر این گوشی میان‌رده، بریدگی V یا U شکل دارد (که هنوز نمی‌توان در این زمینه نظر دقیقی داد) و حاشیه‌ی پایینی صفحه‌نمایش به شکل قابل توجه‌ای ضخیم‌تر از سایر قسمت‌های این گوشی طراحی شده است.

تا اینجا تمامی مشخصات گلکسی‌ M44 سامسونگ مطابق انتظارات بود، اما این گوشی در زمینه‌ی چیپست بسیار غیرمنتظره و غافلگیرکننده عمل می‌کند و مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) است که در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شده بود. شاید این تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۸۸ در انبارهای کمپانی سامسونگ در حال خاک خوردن بودند و این شرکت سرانجام تصمیم گرفته تا از آن‌ها استفاده‌ی مفیدی بکند!

همچنین مطالعه کنید
این آیفون 14 پرو مکس اپل بیش از 130000 دلار قیمت دارد!

آن‌هایی که طرفدار تراشه‌های سری اگزینوس 1xxx نیستند، قطعاً با این خبر نفس راحتی خواهند کشید. با وجود اینکه تقریباً ۳ سال از عمر اسنپ‌دراگون ۸۸۸ می‌گذرد، این چیپست در زمان عرضه یکی از قدرتمندترین تراشه‌های دنیای اندروید محسوب می‌شد. از این رو، عملکرد فنی این گوشی میان‌رده باید بهتر از چیزی باشد که از یک دستگاه سری M4x انتظار می‌رود.

گوشی گلکسی M44 سامسونگ که در کشور کره جنوبی عرضه شد، علاوه بر تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۸۸ از رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی قابل ارتقای ۱۲۸ گیگابایتی نیز بهره می‌برد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی PLS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک باتری با ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. در پایان باید گفت که ابعاد گلکسی M44 سامسونگ ۱۶۷.۷x۷۸x۹.۱ است و این گوشی میان‌رده، وزنی ۲۱۶ گرمی دارد.

با اینکه هنوز قیمت رسمی این گوشی از سوی سامسونگ اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد این دستگاه در بازه قیمتی 300 تا 400 دلاری روانه بازار شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>