Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی M44 سامسونگ با تراشه ای عجیب در گیک بنچ رویت شد

گلکسی M44 سامسونگ با تراشه ای عجیب در گیک بنچ رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حال حاضر، سامسونگ در تلاش است تا یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار شلوغ گوشی‌های میان رده وارد کند. روز گذشته نیز گلکسی M44 این شرکت در پایگاه داده گیک بنچ (Geekbench) مشاهده شد. البته تلاش یکی از کارکنان سامسونگ برای انجام تست‌های مختلف روی نمونه اولیه این گوشی، غیر‌عادی نیست، اما بهره‌گیری سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام است که همه چیز را عجیب می‌کند.

نکته عجیب این انتخاب در وهله اول این است که چرا تراشه اگزینوس سامسونگ با یکی از تراشه‌های کوالکام جایگزین شده است و دوم اینکه، از عمر اسنپدراگون 888 تقریباً 3 سال می‌گذرد و عملاً یه تراشه قدیمی محسوب می‌شود!

جزئیاتی عجیب از سامسونگ گلکسی M44 در فهرست بنچمارک منتشر شد

مطمئناً، در اواخر سال 2020 و اوایل 2021 میلادی، تراشه اسنپدراگون 888 یکی از بهترین تراشه‌های موجود در این حوزه به شمار می‌رفت؛ اما حالا، زمان زیادی از آن دوران گذشته است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در قرار‌دادی عجیب، تعداد بالایی از تراشه‌های اسنپدراگون 888 بدون استفاده موجود در انبارهای کوالکام را خریداری کرده باشد.

به هر حال، با استناد به اطلاعات به دست آمده از گوشی بنچ‌مارک‌شده، قرار است گلکسی M44 با شماره مدل SM-M446K حداقل در نسخه‌ای دارای 6 گیگابایت رم به بازار عرضه شود. با این حال، ممکن است تغییرات بیشتری روی این محصول صورت بگیرد. نمونه اولیه این محصول از سیستم‌عامل اندروید 13 بهره می‌برد و مادامی که عرضه این گوشی به سال آینده موکول نشود؛ قرار است گلکسی M44 سامسونگ نیز بر پایه همین سیستم‌عامل به دست کاربران برسد. در نهایت، انتظار می‌رود که این گوشی در ابتدا برای بازار کشور هند عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
عرضه آپدیت نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 برای گلکسی زد فولد 2

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>