Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر و برخی از مشخصات گلکسی A25 سامسونگ به بیرون درز کرد

تصاویر رندر و برخی از مشخصات گلکسی A25 سامسونگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چندماه قبل و در اوایل تیرماه امسال بود که در قالب رندرهای فاش‌شده‌ی مبتنی بر CAD (طراحی به کمک کامپیوتر)، توانستیم برای اولین‌بار طراحی گوشی گلکسی‌ A25 سامسونگ را ببینیم. به‌تازگی نیز رندرهای جدیدی از این گوشی موردانتظار به بیرون درز کرده و به نظر می‌رسد با رندرهای رسمی خود سامسونگ مواجه‌ایم، اما تا تایید رسمی نمی‌توان در این‌باره قطعی نظر داد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی تصاویر و اطلاعاتی که از گوشی هوشمند جدید سامسونگ فاش شده است، اِروتِک را همراهی کنید.

با این حال و اگر این رندرهای جدید متعلق به سامسونگ باشند، نگاه قابل اعتناتری نسبت به آن‌چه که پیش از این لو رفته بود به‌دست آورده‌ایم، چرا که به کمک این تصاویر می‌توان جزئیات ظاهری گوشی گلکسی A25 سامسونگ را دقیق‌تر مشاهده کرد. البته لازم به ذکر است که نکته‌ی آن‌چنان غافلگیرکننده‌ای نیز در طراحی این گوشی هوشمند جدید به چشم نمی‌خورد.

گلکسی A25 سامسونگ طبق گمانه‌زنی‌ها قرار است در چهار رنگ‌بندی مختلف عرضه شود. این گزارشات رنگ‌های مشکی، آبی روشن، سبز لیمویی و «آبی مایل به خاکستری» را به عنوان رنگ‌بندی‌های این گوشی هوشمند اعلام کرده‌اند. ابعاد این گوشی 162×77.5×8.3 میلی‌متر گزارش شده و با توجه به گمانه‌زنی‌ها، گلکسی A25 سامسونگ صفحه‌نمایش ۶.۴۴ اینچی دارد و حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در کنار دکمه‌ی پاور آن قرار گرفته است.

دوربین سلفی گلکسی A25 «شاید» همانند گوشی گلکسی A24 سامسونگ، ۱۴ مگاپیکسلی باشد. در قاب پشتی این گوشی نیز طراحی مرسوم سامسونگ با دایره‌های جزیره‌‌ی دوربین جداگانه هنوز حفظ شده و به راحتی قابل تشخیص است. در مورد دوربین اصلی این گوشی نیز باید گفت که احتمالاً شاهد بازگشت دوربین گوشی قبلی این سری باشیم، به این معنا که دوربین اصلی گلکسی‌ A25 سامسونگ نیز مشابه گلکسی A24 دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

با توجه به گزارشی دیگر، این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع تا ۲۵ واتی بهره می‌برد. در زمینه‌ی نرم‌افزاری نیز گلکسی‌ A25 سامسونگ در زمان عرضه از اندروید ۱۴ و رابط کاربری «One UI 6» استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
افشای تصاویر واقعی گلکسی S22 Ultra

گوشی‌ گلکسی‌ A25 اخیراً با تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ که با یک رم ۸ گیگابایتی جفت شده بود، توسط بنچ‌مارک گیک‌بنچ (Geekbench) مورد آزمایش قرار گرفت. به همین خاطر، انتظار عملکردی بسیار چشم‌گیر از این گوشی هوشمند جدید نباید داشت و البته تا رونمایی رسمی سامسونگ از ظاهر و مشخصات گوشی هوشمند جدیدش، باید منتظر جزئیات بیشتر درباره‌ی مشخصات این محصول ماند. با توجه به اینکه گزارشات به بهره‌مندی این گوشی از اندروید ۱۴ در زمان عرضه اشاره کرده‌اند، احتمالاً نباید منتظر در دسترس قرار گرفتن گلکسی A25 سامسونگ تا آخر سال جاری میلادی بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>